یادمه...
پارسال برای شروع ماه مهروبازگشایی مدارس جلددفترانم عکس های غیرمذهبی وکارتونی بود.
اما...امسال جلددفترانم عکس شهیدحججی وتصاویرزیبایی ازرهبرم است.
جابر🌺
این راگفتم که بدانی من،باشماتغییرکردم درواقع شمابودی که تمام وجودم،قلبم روفراگرفتید.
برای یک باردیدنتون لحظه شماری میکنم.
درماه عزای امام حسین(ع)خیلی برایم دعاکنید،که من هم بتوانم مانندشمااینگونه شهیدشوم.
التماس دعا،یاعلی

 

براش


سلام بزرگوار
واقعا تبریک میگم که اینطور دین رو زیبا، در قالب هنر به نمایش گذاشتید.
بسیار عالی بود
ماشالا افتخار کردم به سرزمینم به رهبرم، به چادرم، به اینکه دیندارم و عاشق شهدا

 

براش

 


سلام عزیز جان. پوزش که دائم مزاحم میشم 

اجرای بعدیتون رو حتما زودتر به من خبر بدید 
نیت دارم بدم چاپ کنن و به تک تک واحدهای مجتمعمون برم بدم و حضوری همشون رو دعوت کنم برای تماشای نمایش فوق العاده شما.
حیفه کسی ندیده از دنیا بره!!!
کاش همه ی زنان سرزمینم تو را به تماشا مینشستن ...
من یقین دارم پشت شما شهدا هستن و عنایات ویژه امام غریبمان و خانم حضرت معصومه 

و گرنه اینجوری همه رو شیفته و عاشق نمیکرد...

شما بهترین وسیله رو برای بیدارکردن دلها پیدا کردید.
آرزوی قلبیم موفقیت روز افزون شما و پیوستنم به گروه شماست.

 

براش

 


سلام علیکم عزاداریهاتون قبول درگاه حق. جابرهای زمانه, خدا قوت از این همه تلاش خالصانه تان در دهه اول محرم. بابت فایل مصاحبه بینندگان اجرای شهریورتان' زحمت کشیدید' خیلی متشکر. الهی همراه با قدمهای جابر پیاده روی اربعین امام حسین علیه السلام نصیب و روزی همه شما عزیزان بشه و به برکت دعای شما بزرگواران' قسمت و روزی همه عاشقان امام حسین علیه السلام ' بشه. مخصوصا اونایی که هنوز توفیق حضور نداشتند. یاعلی. التماس دعا.