هوالجابر
انگارهرچه جلوتر می رود این قصه عمیق ترمی شودوخدامی داندآخرش واسطه میشوی برای رسیدنمان...جابر!
هرروز که میگذرگوشه ای ازعظمتت رامی فهمم برادر.
به گذشته که نگاه می کنم تا الان کنار تو فقط صعود داشته ام نه نزول!
این خلاف خیلی هاست که وقتی دل میبندی وهمراهشان میشوی به دنیامشغولت می کنند وتو یک روز به خودت میایی ومیبینی عمرت تباه شده.
اماباتو انگار این صعودتمامی ندارد الحمدلله.
نه تنها دستگیری میکنی‌بلکه هستی کنارم وراه نشانم می دهی.
تو ازجنس خودشان هستی وچه قشنگ واسطه گری میکنی.خوش بحالت!
جابر،قشنگتر ازهمه ی این ها این است که وقتی به تو فکرمیکنم،به توفکرنمی کنم!
آنقدر عاشق بودی وعطر محبوب رامیدادی که دلبری می کردی و دلبری می کرد...تو شدی جلوه ای اززیبایی‌بی پایانش.
بعید نیست دلهارامنقلب کردی.تودراغوش حق رفتی و همه رابیدارکردی.
آه که دلتنگی رابه یادمان آوردی.عاشقی رانشانمان دادی ودراین میدان سخت تو رجز میخواندی ومابه تماشایت نشستیم.یک دفعه به خود آمدیم که تو رفتی وماندیم وادعاهایمان و گردوخاکی که به پاکردی هنوزننشسته، جابرطلب می کند.تا همه برخیزیم وادامه دهیم.

 

براش

 


سلام به اعضای گروه تئاتر جابر✋❤️❤️❤️🌹🌹🌹
اولین بارم بود دعوت به تئاتر شده بودم  اون هم تئاتری متفاوت با رنگ و بوی جابر ، جوان، ایرانی، نخبه،اسلامی، وطن، دین ،حقانیت، ولایت،شهادت ،  ودر نهایت  راه حسینی  
از تک تک اعضای گروه متشکرم با انتخاب همچین متنی و با بازیگری بسیار شیرین ومسلط خیلی برایم تک تک لحظاتش شیرین بود وتاثیر گذار
واقعا نیاز است همچین تئاترهایی در سطح کشور بیشتر شود ومعضلات و مشکلات مردم و دغدغه اسلام وایران وشیعه بیشتر به نمایش کشیده شود چرا که انسان با دیدن مسائل ودغدغه ها ومشکلات خود ودنیای خود به واسطه هنر نمایشی مثل تئاتر بیشتر به اهمیت قضیه و در صدد حمایت وبرطرف کردن آن برمیآید.

 

براش

 


خواستم بگم تئاتر امروز واقعا عااااالی بود من برای مادرم این قدر که زیبا و پر محتوا بود تعریف کردم و ایشون هم مشتاق به دیدنش شدن واقعا ممنون خدا خیرتان بدهد

 

براش

 


لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق🌹
بسیاررررر تشکر میکنم از شما عزیزان جهت فراهم آوردن فرصتی جهت دیدن تئاتر جابر
دوستان توصیه میکنم با خانواده هاتون حتما برید ببینید که حتی کمتر از لحظه ای احساس پشیمونی نمیکنید که هیچ بلکه تمام لحظاتش و صحنه هاش درس زندگی است♥️

 

براش

 


با سلام و احترام 
از اجرای تئاتر جابر فیض بردیم و از محضر شما عزیزان سپاسگزاری و قدردانی می نماییم.
دعاگوی شما هستیم.

جابر به وسعت آسمان آبی
جابر به شیرینی بازی های کودکانه 
جابر به ابهت دریای بی کران
جابر به زیبایی عشق
جابر به لطافت باران
جابر به مهربانی مادر
جابر به صلابت پدر
جابر یعنی شور زندگی و عشق شهادت
جابر یعنی فرزند فاطمه سلام الله علیها

 

براش

 


سلام دیروزتئاترجابررودیدم،خیلی زیبابود نمیدونم چراالان که دارم این پیامومینویسم اشک توچشمم حلقه زده،توهرحالتی هستم همش توفکرجابرم،شماچه کردیدبامن هرلحظه توهرحالتی فکرم ازجابرپاک نمیشه