سلام خسته نباشید خدا قوت امیدوارم متن زیر باشد یک دلگرمی برای ادامه کارتان🌺

«بسم رب الشهدا»
سلام به بردار شهیدم.... برادری که آرزویش را دارم! نمیدانم که چه شد و من هم شدم مهمانت! شاید توفیقی بود از ائمه اطهار. از شهدا. همین و بس! نمیدانم مهمانت باید چه آدمی باشد، که شود مهمان تو؟ ولی این را خوب میدانم که توقعاتی از آنان داری! این که راه تو را پیدا، درک و آن را ادامه دهند! بقول فرمانده ات «آن را زمین نگذارند!»
شاید هم این فقط ندای قلب من است که میخواهد این عاشقی را برایت جبران کند! وقتی ایمان باشد و اراده، حال فقط یک چیز میماند و آن هم جز راهنمایی چیزی نیست... و امیدوارم همیشه حتی اگر آن کسی که میخواهی نباشم (خدایی نکرده اینطور نباشد!) مرا از راهنماییت در زندگی، چه معنوی و چه دنیوی، غافل نسازی.... و از همه مهم تر برایم دعا کنی! دعا کن و از خریدارانت بخواه که مرا همچون تو، بخرند! از آنان بخواه بشوم کسی که میخرند! آن هم به ارزشی مانند تو ! ارزشمند مثل یک شهید❤️
چه گویم که بعد پذیرایی گرمت 
مرا هم عاشق شهادت کردی
اما ای کاش هرگز نشوم در زندگی
غافل از تکلیف و تکلیف و تکلیف.....

 

براش

 


هواالجابر
سلام داداش جابرم‌.بعدمدت هاقسمتم شدبیام ومثل همه ی مخاطب هاتماشات کنم.
هرچند کم بودامامثل همیشه بازبهم انرژی دادی،اراده مو توراهم قوی تر کردی.
دلم تنگ شده بود...ممنون که دعوتم کردی.دوستای گل جابری قبول‌باشه ازتون❤️
اجرافوق العاده بود مثل همیشه.فقط جابرمثل همیشه نبود.فرق داشت.ناراحت بودخیییلی بیشتر...تعجبی هم نداره توی این اوضاع...خدا همتون رو حفظ کنه.خدا کنه بدردبخوریم واسه انقلاب.فقط سیاهی لشکر نباشیم.التماس دعا

 

براش

 


سلام به همه گروه جهادی نمایش جابر
احسنت به اجرای فوق العاده و مرحبا به نویسنده کار
همه چیز خوب بود. شوخی های به اندازه و به جا 
گنجاندن نکات تربیتی و معرفتی و عبادی و... بیان دیدگاه‌های انقلابی و فرهنگی و... همه در جای خود هنرمندی فوق العاده ای را می طلبد و البته نشانگر عنایت الهی است که با اخلاص دست اندرکاران به مدد می آید.
ای کاش زمینه ای فراهم می شد تا همه جوانان و نوجوانان این کار را ببینند!
برای توفیقات بیشترشان دعا می کنم.