سلام و خدا قوت ویژه فرمانده مهربون، داداش جابر گل، اقا سید نازنین، و علی اقای مظلووووم.❤️😘❤️
من با اینکه دو بار تاتر رو دیدم ولی هنوز از دیدنش سیر نشدم و خیلی دوست دارم مهمون اقا جابر بشم.
اگه کلاسی داشتید ما رو هم در جریان بذارید و لایق بدونید، خیلی خوشحال میشم به شما بپیوندم.❤️شما الگوی خیلی خوبی برای ما در رابطه با کارهای فرهنگی، جهادی، فداکاری و شجاعت هستید.🌹
امیدوارم که باز هم در شهر پرند و رباط کریم اجرا داشته باشید، خیلی خوشحال میشیم.
تاتری بسیار عالی و فوق العاده زیبا داشتید.امیدوارم شهدا در این مسیر دستتونو بگیرن و کمکتون کنن.❤️با تشکر از خانم فاطمی عزیزم و تمام بازیگران با استعداد و محبوب تاتر جابر.
التماس دعا❤️🌹ان شاءلله اجرتون با حضرت زهرا(س) و شهدا.

 

براش

 

سلام وخسته نباشی میگم به همه اعضای تائتر مخصوصا به خانوم فاطمی 
تئاتر بسیااار قشنگی بود 😍امیدوارم همیشه موفق باشید.

 

براش

 

سلام علیکم به شما دست اندرکاران  تئاترجابر من کسی هستم که چهارشنبه شب تئاتر شمارا دیدم بسیار لذت بردم واقعا زیبا بود خدا خیرتان بده به همه عزیزانم توصیه میکنم که حتما این تئاتر را ببینند

من خودم خیلی دوست داشتم یه بار دیگه ببینم ولی موفق نشدم انشاءالله خداوندوشهدا نگهدارتان.

 

براش

 

سلام به هنرمندان تاترجابر.خداقوت عزیزان.تاترخیلی تاثیرگذاری بود.هم کارگردانی هم گریم هم دیالوگهاش همه همه حسابشده وبرنامه ریزی شده بود.ازروزپنجشنبه که دیدم حال وهوام خیلی عوض شده انگاربه فبل این نمایش همه زندگیم درفنارفته وبادیدن این برنامه مسئولیت خودموسنگینترمیبینم.من تحصیلات بالایی ندارم که بتونم دررشته های مهم تلاش کنم وخودی نشون بدم ولی 3تادختردارم که تصمیم گرفتم وازبرادرجابرخاستم تاکمکم کنه که بتونم به جامعه خوب وصحیح وسالم تحویلشون بدم خودمم تصمیم براینکه چادرم رومحکمترسرمنگهدارم وهروقت خاستم بپوشمش بوسه ای براون بزنم بنیت خون تمام شهدا.ازشماخانم فاطمی عزیزم خیلی متشکرم که این نمایش رومدیریت کردید.وجودامام زمان وشهدارودراجرای نمایشتون حس کردم.برای ماودخترانمون هم دعاکنید.دوستتون دارم جاتون توی قلبم به یادگارماندگارشد.

 

براش

 

سلام خدا قوت خیلی عالی و فوق العاده بود خیلی خیلی لذت بردم و این کار زیبای شما انگار در این شرایط سخت این روزها در عین اینکه ناآرامم کرد آنچنان آرامشی به من داد که قادر به وصف آن نیستم. 
از تیم زحمتکش شما نهایت سپاس و قدردانی را دارم خیلی براتون آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری دارم و امیدوارم بازم بتونم ادامه کارای اینچنینیتون رو ببینم.
 تقاضا دارم تحت عنایت شهید منظور و خدای مهربون، ما رو هم تو لحظات قشنگتون دعا کنید.