سلام علیکم
من واقعا نمیدونم چطور باید از شما بخاطر این تاتر محشرتون تشکر کنم
دم تک تک تون گرم
اجرتون با همه شهدای گمنام با مادر سادات که میزبان هرشب شهدای گمنام هستند
خدا بهتون قوت بده و ان شاءالله ازین دست تئاترهای فاخر رو بیشتر بیشتر بسازید و نه فقط در شهر مقدس قم بلکه در همه شهرهای کشور بتونید اجرا کنید
از دیروز چشمه ی اشک مون خشک نمیشه و دل تنگ لحظه به لحظه تاتر زیباتونیم و این تاثیر فوق العاده ای که تو همه دیدم، نیست جز اخلاص تون وبرکت خون شهداوحضرت آقا و اون متن قوی و غنی
سلام گرم ما رو به تک تک بچه های تاتر جابر بالاخص خانم زهرافاطمی که نامشون همیشه در ذهن ما ماندگار شد برسونید التماس دعا.

 

براش

 

سلام عصر بخیر من یکی از تماشاگران تئاتر جابر هستم
خدا قوت
اجرکم عندالله
یه خواهشی دارم وقتی مطالب کانال تون رو مطالعه می کردم متوجه شدم با عنایت آقا امام زمان (عج ) خیلی مورد استقبال قرار گرفته و تاثیر گذار بوده و امیدوارم که از این تاثیرگذاری بهبرداری به جا و مناسب داشته باشید
یه خواهشی داشتم اون هم اینکه لطفا راه ارتباطی برای صحبت کردن با خانم فاطمی که البته نمی شناسمشون رو فراهم کنید چون یکی از فواید تئاتر شما اینه که انسان های دغدغه مند رو به فکر میندازه به همین دلیل لازمه که بعد تئاتر کسی باشه که مخاطبین بتونن سوالاش نو با ایشون مطرح کنن و حتی در صورت لزوم جذب کانون نورالهدی بشن
من دفعه قبل که برای تماشا اومده بودم بعداز اتمام تئاتر خیلی منتظر ایستادم تا شخصیت جابر رو ببینم ولی متأسفانه ایشون اصلا بیرون نیومدن البته من نمی دونستم سرپرست و نویسنده و کارگردان خودشونن وگرنه حتما بیشتر تلاش می کردم برای دیدنشون
خلاصه که خیلی خوشحالم که حرف رهبرم رو زمین نمونده امیدوارم توی این دستگاه بزرگ حسینی یه جای کوچیک برای ماهم باشه
یاعلی😊

 

براش

 

امروز بار اولم بود که این اجرای فوق العاده رو دیدم
به دوستانم پیام دادم که حتما ببینن 
و حسرت میخورم بحال تک تک اعضاء گروه جابر
چه زندگی با برکتی دارید
خوشبحالتون
ما هم بزودی میایم کنارتون❤️

 

براش

 

سلام من اجرای شما را خیلی دوست داشتم و خیلی دوست دارم که دوباره توفیق داشته باشم واین اجرا را ببینم من اولین بارم بود که تاتر می‌دیدم  وقسمتم این بود که بیایم و ببینم من اصلا خبر نداشتم که چنین اجرایی هست و در اخرین روزی که وقت داشت ثبت نام کردم خودم را رساندم تا تاتر راببینم تاتری که همه بازیگراش خانم هستن برای من یک جلوه دیگری داشت ویک حس ارامش رابه من منتقل می‌کرد واین که ماباید نسبت به کشوری که در ان زندگی میکنیم وبااب وخاکش بزرگ شدیم مسئولیت داریم و هر کس در هر شغلی که باشد می تواند به کشور و نظام و رهبری کمک کند و شهید جابر هم برای من یک الگویی شده که اصلا از ذهنم بیرون نمی رود ومن به کسانی که نرفتند این نمایش را ببینند توصیه میکنم که حتما این نمایش را ببینند واگرمن هم توفیق داشته باشم  انشالله میروم دوباره میبینم.

 

براش

 

وبرای دومین بار پس از سه روز(و چقدرررر دلتنگ جابر بودم در این سه روز)دوباره میهمان اجرای زیبای شما شدم با عشقی صدچندان و وصف ناشدنی...

و یقین میدانم این تاثیر گذاری بی حد، نتیجه پاکی و خلوص نیت و اخلاص واقعی خانم زهرا فاطمی عزیز و تیم محبوبش بود.
با لحظه لحظه هایش با گریه ها و خنده هایش همراه بودیم و چه همراهی قشنگ و واقعی و دلنشینی...❤️
و چه زیبا این شهید گمنام عزیز میزبانی کرد😢

ان شاء الله
عمرتون پر برکت 
رزقتون رضایت و سربازی آقا جون عج
چشمتون منور به جمال دلربای یار عج
هدفتون مقدس
مسیرتون پر رهرو
دعای رهبر پشت سرتون
و
شهادت عاقبتتون

دعاگوتون هستیم🌺
لطفا دعاگومون باشید🌹