می گویند عاشق چنان در عشقش حل میشود که سرتاپا آیینه ی معشوق میگردد... 
بارها و بارها و بارها شهید شدی و در خون خود غلتیدی و داغت مظهر "ان لقتل الحسین علیه السلام حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا" گردید تا ثابت کنی عاشق سینه چاک حسینی... 
حسین علیه السلام روزی به میدان رفت تا یاریگر دین جدش باشد ؛و تو حسینِ زمانه ام! به میدان میروی تا یاریگر مهدی آل محمد "صل الله علیه و آله و سلم "  باشی... .
برای یاریِ مهدی باید حسینی بود...


و اینگونه است که حسین علیه السلام برای یاریِ فرزند غریبش به میدان می رود و مغناطیس حسین ، حسینی ها را به میدان می کشاند تا اینبار جابر، زودتر به کربلا برسد و در رکاب مولایش شمشیر بزند ... .

#شهید_جابر 
#حسین_زمانه

 

براش

 

با عرض سلام خدمت اعضای گروه جابر
بار اولم بود این نمایش عالی رو دیدم 
من یه نوجوانم 
با دیدم تئاتر جابر  اصلا نتونستم خودمو کنترل کنم و اشکم سرازیر شد 😭
میخوام از خانم زهرا فاطمی عزیز و تموم عوامل این نمایش بخصوص اقا مصطفی تشکر کنم😃🌹
از دیشب که قسمتم شد و اومدم و شهید گمنامو دیدم تا حالا دقیقه ای نشده که به فکرتون نباشم  دلم خیلی براتون تنگ شده🌸
لطفا اگه کلاس تئاتر داشتید ادرسشو بزارید تو کانال  میخوام به گروهتون بپیوندم🙏💝

 

براش


غروب غریبی است.
دخترم بی تاب است
مجبور میشوم به اتاقی تاریک پناه ببرم تا در سایه اش خوب بخوابد
دلم میگیرد
مرور میشود همه ی خاطراتم با تو..
دورانی که مثل یک گل عمرش کوتاه بود اما پر از احساس و لطافت..
اشک می ریزم..
برای دلی که جاماند از قافله ی مجاهدانت...
جابر
رفیق صدایت کنم 
برادر بخوانمت 
یا فرمانده خطابت ‌کنم..

میخواهم بدانی اگر چه نیستم اما هنوز هم پیرو ارمانهایت هستم..
 نشسته ام و منتظر
وجود نازک و ظریف دخترم که از غنچگی دراید با هم قیام میکنیم.....................


جهادت قبول استاد زندگی.....

 

براش


سلام خانم حسینی راستش خواستم بگم خوش بحالتون ک مسئولیت خادمی شهدا برعهده شماست😭
امروز دقیقا یه هفته است ک من با شهید سعیدی اشنا شدم وایشان شدع الگوی زندگیم خوشابحالتان ک خادم چنین مردی هستین 
ازشما میخواهم ک بازهم ب دامغان بیاین وان شاالله خداوند ب شما اجردهد
اجرشما با مولایم علی ( ع) 
دوستدارشما وشهدا: زهرا

 

براش


سلام وخداقوت خدمت همه دست اندرکاران تئاتر جابر .امیدوارم چنین برنامه هایی استمرار داشته باشه تا انشاءالله بصیرت مردم بیشتر وبیشتربشه

درضمن منتظر حضور سبز شما در شهرستان دامغان با برنامه های ارزشی بیشتر هستیم در ضمن تئاتر جابر هم یک برنامه بسیار عال وجامع بود.اجرکم عندالله.