باوجود این چنین جوونای که دا ریم ان شاءالله کشور مون به انقلاب حضرت مهدی عج متصل بشه 

این همه رشادت و از خود گذشتگی بااین روحیه ای انقلابی کم نداریم به نظر  من اوایل تآتر یه ضعفای داشت ولی اخرش خیلی عالی جمع شد بیننده رو به داخل موضوع کشوند با اون اوج گریه ای که توی سالن پر شده بود هر کسی یه احساسی در درونش تکون میخورد

دخترم  هم میگفت خیلی خوب و آرامش بخش بود 
باورم نمیشد همه خانم باشن 

نقش جابر و  علی رو دخترم خیلی دوست داشت.

 

براش

 

سلام براهالی جابر

درودبرعزم واراده تک تک شما خواهران عزیزوهنرمندان مخلص انقلابی

واقعا زندگی شهید عزیز را بسیار زیبا،حماسی،غیرتی نمایش دادید
ان شاء الله اجرتان محفوظ ومشمول دعای خاص حضرت حجت عج قرار. بگیرید

بسیار زیبا وتٱثیر گزاراست نمایشتان
کاش همه توفیق دیدن تاتر جابر وهنر نمایی های بازیگران مخلصش را پیدا کنند
ودر میادین زندگی, عرصه سیاسی علم ولایتمداری،سبک زندگی اسلامی همراه بانشاط وغیرت از آن الگوی درست بگیرند وب عمل برسانند

خدا قوت به همه شما عزیزان
همگی عالی بودید👏👏
دعای گوی شما عزیزان یکی از بیننده ها در۱۴ آذر مصادف با میلاد امام حسن عسکری ع


از اندیشه تهران

 

براش


خدا قوت شما و گروهتون تو انتخاب موضوع و اجرای اون فوق العاده اید ان شاالله که روز محشر هم با شهدا و صدیقین محشور شوید.

 

براش


سلام عزیزم 
به نظر من خیلی قشنگ و طبیعی بازی کردند 
انگار  واقعا مرد بودند 
ریحانه دخترکوچکم که مهد کودک بود 
دختربزرگم رو همراهم آورده بودم خیلی خوشش اومد
ممنونم از شما به خاطر زحمت هاتون 🙏🙏🙏

 

براش


سلام علیکم خداقوت' خیلی خیلی ممنون از مصاحبه دکتر سلیمانی که در کانال نورالهدی قرار دادید' دلم می خواست برای چندتا از بچه‌های دانشجو بفرستم. 
با تشکر فراوان.
موفق و مؤید باشید.

 

براش


عرض سلام دارم خدمت تمامی افراد تاتر جابر
وااااااااقعا خسته نباشید.
این تاتر، یک نمایش فوق العاده جذاب که با موضوعات:فرهنگی.اجتماعی.اقتصادی.سیاسی.مذهبی.و...... است -----حتما پیشنهاد میکنم برای یک بار هم شده این نمایش راببینید ------.من ۴ بار این تاتر رادیده ام و با هر بار دیدنم یک چیز جدید یاد گرفتم.من الان در سن ۱۵ سالگی هستم از اون موقعی هم که یادم میاد چادرم را باعشق سرم می کردم .ولی از وقتی که با 'جابر' آشنا شدم ،بهتر از قبل چادرم رو میشناسم و هنگام پوشیدن بوسه ای بر روی اون میزنم .این تاثیر فقط روی من نبوده
 بلکه چند نفر از همکلاسی ها و دوستانم چادری شدند🥰و به قول خودشون که می گن:تازه فهمیدیم چادر چه شخصیتی به ما میده.
مراقب خودتون باشید.
                             التماس دعا
دوستار و طرفدار شما:بهاره سادات 💟
من این 💌 را از ته❤️نوشتم

 

براش


سلام خانم حسینی عزیزم 
افتخار بزرگی نصیبم شد
تئاتر جابر رو امروز برای دومین بار دیدم 
عالی بود انگار برام‌ تازگی داشت
خیلی دوست دارم دوستانم که در فردیس کرج زندگی میکنن هم‌ این تئاتر زیبا رو ببینن ولی متاسفانه راهشون دوره و نمیتونن ببینن
ان شاءالله همیشه موفق باشید و شاهد کارهای جدید و زیباتون باشیم‌ 
یاعلی 🌹🌹🌹