با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد فاطمی عزیز و همین طور بقیه عزیزان ؛
من از وقتی که این تئاتر رو دیدم خیلی تغییر کردم ، و به همه ی کسانی که این تئاتر رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتماً ،حتما‌ً ببینن؛
من فکر میکنم زبان حال جابر از شهادت این باشد :
زیبایی عشق را نشان خواهم داد
دل را به نگار رایگان خواهم داد
در قلب من احساس پشیمانی نیست 
گر زنده شوم دوباره جان خواهم داد
ممنونم از همتون 
امیدوارم خدا یار و نگه دارتون باشه 🌹🌹🌹

 

براش

 

سلام بر عزیزان 

من خیلی این تاتر رو دوست داشتم بااینکه نصفه دیدم ولی تاثیراتی بر من و دوستم ایجاد کردکه واقعابرای همه باور نکردنی بود خیلی دوستدارم دوباره این تاتر زیبا رو ببینم چون دوست دارم بیشتر ازش تاثیر بگیرم 


من خیلی از بازی جابر. علی. وآقا مصطفی خوشم اومد 💖

واگه واقعا امکانش هست به شهر بویین زهرا هم بیاید خوش حال میشیم❤️❤️

 

براش

 

سلام و خداقوت به اعضای گروه جابر 
بار اولم بود این تئاتر عالی را دیدم با دیدن این تئاتر اصلا نتونستم خودم رو کنترل کنم اشکم سرازیر شد ...
میخوام از برادرم جابر و علی آقا تشکر کنم ... 
من همیشه به یاد تئاتر شما هستم  
امیدوارم ک برای بار دوم هم این تئاتر عالی شمارو ببینم.
                
          دعاگوتون هستیم🌺
             لطفا دعاگومون باشید🌺

 

براش

 

سلام دیروز تئاتر جابرو دیدم واقعا نمی‌دونم چطور از زحمات شما وتیم تئاتر جابر تشکر کنم اجرتون با اهل بیت وخود شهدا،ماکه عاجزیم از بجااوردن حق تشکر از شماها.

 

براش

 

واقعا خدا قوت اجرتون با خدا ائمه و شهدا . جابرهایی که دیده نشدن ولی به لطف و عنایت خدا و همت و بصیرت شما عزیزان به عده ی زیادی معرفی شدن . من عاشقتون شدم نمیدونم شایدم عاشق جابر اصلا مگه میشه یکی مثل جابر باشه و دوست داشتنی نباشه از تابستون که برای اولین بار اجرای شما رو دیدم حالم عوض شد مثل این که درونم انقلابی شکل گرفت این قدر گذروندن و سپری کردن ثانیه ها با یاد جابر برام دلنشینه که برای خودم هم جای تعجب داره . ممنون از شما که این قدر زیبا و ظریف به دل ها نفوذ میکنید.

 

براش


سلام

روزبخیر

من یکی از خانومایی هستم ک تئاترتون اومدم

خیلی عاالی بود

بهترین اجرایی ک میشد دید

بازیگران ماهر

داستانی زیبا

همه باهم عالی بود

اگه باورکنید من ازاون روز ک اومدم تاالان خیلی عوض شدم

من باراولم بود تئاتر میدیدم خیلی برام جالب و جذاب بود خیلی تحت تاثیر قرارگرفتم تابحال زندگی یک شهید رو اینجور حس نکرده بودم من خیلی عوض شدم توی تائتر خیلی اشک ریختم با خنده های جابر خندیدم برلی مظلومیتش گریستم فقط میتونم بگم فوق العاده بود.