جابرها رو باید الگومون قرار بدیم تو این مسیر 
حقیقتا اینکه یک آدم تو نوع خودش بتونه یک رفیق خوب یک برادر خوب وهمسر خوب باشه علاوه بر اون در محل کارش هم تمام توانش رو بکار ببره و به عنوان یک جوان دهه هفتادی مهره مهمی باشه که تو لیست ترور دشمن قرار بگیره.قطعا زندگیش پر از نکته های مثبته بخاطر همین هم هست که الگوهامون رو باید از بین امثال جابر یعنی شهدا پیدا کنیم 
دغدغه مندی جابر و پیگیر بودنش بنظرم بهترین خصلتش بود.
طوری که آقا مصطفی یک تنه رو جابر حساب کرده بود هم برای تربیت بچه ها و هم برای کارای آزمایشگاه و قرارگاه 
از هر یک از پلان های تئاتر می شد درس گرفت. سعی شده بود تو بیان های متفاوت و جذاب نکاتی که شاید از نظر ما کوچیک به نظر بیاد رو جا داده بود.

 

براش


واقعا خدا قوت اجرتون با خدا ائمه و شهدا . جابرهایی که دیده نشدن ولی به لطف و عنایت خدا و همت و بصیرت شما عزیزان به عده ی زیادی معرفی شدن . من عاشقتون شدم نمیدونم شایدم عاشق جابر اصلا مگه میشه یکی مثل جابر باشه و دوست داشتنی نباشه از تابستون که برای اولین بار اجرای شما رو دیدم حالم عوض شد مثل این که درونم انقلابی شکل گرفت این قدر گذروندن و سپری کردن ثانیه ها با یاد جابر برام دلنشینه که برای خودم هم جای تعجب داره . ممنون از شما که این قدر زیبا و ظریف به دل ها نفوذ میکنید.

 

براش


سلام دیروز تئاتر جابرو دیدم واقعا نمی‌دونم چطور از زحمات شما وتیم تئاتر جابر تشکر کنم اجرتون با اهل بیت وخود شهدا،ماکه عاجزیم از بجااوردن حق تشکر از شماها.

 

براش

 

تئاتر جابر حرکت خوبی بود
خدا قوت به دست اندرکاران،بازیگران و کارگردان این نمایش فرهنگی،انقلابی
درود خدا بر شما
خدا قوت
الهی که روز به روز در این عرصه ی مهم کوشاتر و موفق تر باشن🤲🏻
اینم توفیق بزرگیه ،قدر بدونن و بدونیم ان شاءالله
اجرتون با پروردگار رب جلی🙏🏻

کلمه ای واسه وصف این همه خوبی و عالی بودنش پیدانکردم که شایسته جابر باشه فقط میتونم بگم بهترین تائتری بود که تاحالا دیدم

ببین جابر یه چیزیه که نمیشه تو کلمات اونو گنجوند.. یه چیزی فرا تر تفکر ما...تمام حرفا ی دلم ما رو میزنه اونم با جرعت و... اصلا نمیدونم چی بگم.

 

براش


عالی کمه براش... بینهایت زیبا و دوس داشتنی بود

یک چی دیگه هم که بود توضیح مفهوم غیرت بود که خیلی ها الان به عنوان حساسیت میگیرنش...خیلی خوب تونست مفهومش رو بیان کنه 
جمله اش دقیق یادم نیست فک کنم این بود که 
_جمیله حتی وقتی بچه بودی دلم نمیخواست نامحرم تو صورتت نگاه کنه
 یا جمله قبل شهادتش 
_همه این خانم ها ناموس ما هستند😇

من،عاشق اونجاش بودم که گف یه لامپ با برق مثبت و منفی روشن میشه اگه هردو مثبت باشن روشن نمیشه با اگه اینا خیلی زیاد باشه لامپ میترکه

خیلی روشنگری میکرد  واقعا به همچین برنامه ای نیاز داشتیم
 خصوصا پخش حرفای آقا و منویات ایشون خیلی عالی بود
 جگرم کباب شد😭😭😭