بسم رب المهدی ........
عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو
عادلانه نیست دوری من از دست های تو
سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت استاد عزیزم و گروه تاتر جابر
یا جابر، ای شکسته بند کسی که دوسال پیش با دستان خود من را به خدا پیوند زدی.
ولی خودم با دستان خودم پیوند بین من و تو و من خدایم را از هم دریدم دیگر کم دلتنگت میشدم، گویی دیگر پشتیبانی نداشتم ... دیگر آرام نبودم ولی نمی پذیرفتم و میگفتم من که تغییری نکردم ولی  نتونستم از چادر بیش از دوبار جدا بشم 
تا اینکه دوباره به شهرم آمدی و دستم را از لبه ی پرتگاه درونی ام کشیدی 
باورت میشود حتی نمیخواستم بیایم که تو را ببینم نمیخواستم جلوی تو خجالت بکشم ولی آمدم چهار اجرا را آمدم نیرویی مرا به سمت تو کشید خوشحالم که آمدم خوشحالم که با شهادت غریبانه ات دل پر از آلودگی من را پاک کردی و دوباره از آن خود کردی یک روز نیست که رفته ای ولی
 چنان دلتنگ تو هستم که گویا چند سالی است که تورا ندیده ام
جابرم من مانند تو از حضرت زهرا کمک خواستم مادرم می‌گوید وقتی حضرت زهرا تو را کمک کند دگر رهایت نخواعد کرد 
اگرهایت کردم دیگر رهایم نکن 
دیگر از من دور نشو
ای ماه تابان شب های تارم مرا دعا کن
دهلران دوباره بی صبرانه منتظر میزبانی از شماست

 

براش


سلام خوبین من خیلی از تاتر جابر خوشم میاد از بچه های جابر خیلی تشکر  این اخلاص بچه ها وصف نشدنی هست  بخصوص بازیگر نقش علی  به قول سردار تاشهید نباشی شهید نمیشی اینام برا خودشون یه پاشهیدن ان شاالله عاقبت بخیر باشن وزیر سایه آقا امام زمان سلامت باشن  درسته من زیاد مذهبی نیستم البته ظاهراً ولی  عاشق همه شهدا هستم و بهشون افتخار میکنم وبه بانوهای عزیز جابرم افتخار میکنم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

براش


سلام وخداقوت خواهران غیور کشورم
سلام وخداقوت شیرزنان ،غیور کشورم
سلام وخداقوت خواهران ولایی کشورم
سلام وخداقوت خواهران زهرایی،کشورم
(سفرتون بخیروسلامتی خواهران گروه تئاتر داداش جابرم)💐💐💐💐💐💐💐

 

براش


سلام و خسته نباشید باید بگم بهتون که هنوز از شهر مون نرفتید پر از دلتنگی شدیم ما خیلی به این برنامه ها احتیاح داریم من سه بار تاتر جابر رو دیدم سه بار جلوی چشمام دیدم برادرمو کشتن😭😭😭😭 بار دوم روسریمو جلوی دهنم گرفتم صدای داد منو کسی نشنوه😭😭 اومدم بیرون از چادر نداشتنم خجالت کشیدم خواستم بهتون  بگم اون چادر که شهید جابر وقت شهادت بغل میکنه مال اون دختر منافق بود رو به من بدید روم نشد😭😭
تا خونمون دویدم گریه کردم خجالت میکشیدم از شهید فردابا چادر اومدم اجرا رو دیدم😭
خیلی حس خوبی داشتم خیلی ارامش داشتم
داداش جابر تو خیلی با غیرتی کاش برادرمن بودی کاش برادر منم مثل تو برای خواهرش غیرت داشت😭😭😭
بازم بیاید به دهلران ، وقتی نامه ی منو میخونید برای من دعا کنید.

 

براش


گاهی اوقات مشغله زندگی  و سختی های اون ما رو از خیلی واقعیات دور میکنه ..شخصیت جابر تلنگری بود برای یادآوری اینکه با سختی ها مبارزه کنیم ..زود خسته نشیم..راهمون رو تغییر ندیم و سر اعتقاداتمون بمونیم.