سلام عزیزان ازتئاتر بسیار جالب و دیدنی وتاثیر گذار جابر کمال تشکر را داریم خداوند ان شاالله به شما جزای خیر و سلامتی بدهد تادراین راه ثابت قدم استوار به راه مقدس خود ادامه دهید ،دختران دوقلوی من هرسه روز ،اجرای شما را در شهر سمنان دیدند بااینکه چهارده سال بیشتر ندارند آنقدر در روحیه آنها اثر مثبت داشته که دائما درمنزل صحبت از تئاتر شماست که احساس میکنم انگار شمادرمنزل ما حضور دارید ,محتوای تئاتر رااگر چندین جلسه در زمانهای طولانی بابچه ها مطرح می‌شد اینقدر تاثیر نداشت که دراین نمایش باظرافت تمام مطرح کردید ومن تأثیرش رادرفرزندانم می بینم ،هم درمورد شهدای عزیز مدافع حرم وهم موضوع خانواده و هم شهدای مظلوم و پرتلاش هسته ای و......از خواهر عزیزم که نقش جابر را به خوبی مهارت تمام اجراکردند و مسئولیت های دیگر نمایش راداشتند ازصمیم ❤️ قلب تشکر ویژه دارم، منتظر اجراهای بعدی شما هستیم  ،(صابریان سمنان)

 

براش

 

سلام.ممنونیم ازتون به خاطر تئاتر خیلی خیلی زیباتون.خدا قوت.دست مریزاد.عالی بود.
انشاءالله خداوند بر توفیقاتتون روز به روز بیفزاید.
چقدر حیف که دیر فهمیدم و فقط یکبار نمایش زیباتون رو دیدم.دوست داشتم بارها و بارها میدم.برای ما هم دعا کنید.
بانوان سمنانی منتظر جابرهای 2 و3 میماند.

 

براش

 

سلام خدا قوت
ای کاش حالا که دارید سمنان میایید دامغان هم دوباره تشریف می آوردید.خیییلی ها مشتاقند که نمایش زیبای شما رو ببینند و خیییلی ها هم مایلند دوباره ببینند. من معلم هستم و دانش آموزان ما خیلی نیاز به دیدن نمایشی از نوع کار شما را دارند

 

براش

با سلام و خداقوت به اعضای گل گروه تئاتر خواستم ازتون تشکر ویژه داشته باشم واقعا دست مریزاد خیلی کارتون زیبا و کامل بود .وقتی اومدید سمنان وبا خانواده رفتیم دیدیم فکر نمیکردم انقدر جذاب باشه که بخوام با وجود داشتن بچه کوچیک دوبار وقت بذارم و برم ببینم واقعا انگار جذب میکرد انسان رو ،حتی باورتون نمیشه برای چندنفر از دوست و آشنایان تعریف کردم ،فقط با تعریفم میگفتن عجب نمایش جالبی کاش میومدیم....
خلاصه واقعا ممنونم ازتون😍😘
ان شاالله اول با کمک خدا بعد امام زمان(عج)وسپس شهدای عزیزمون بتونین دراین کار بزرگ روز به روز پیشرفت کنین دعاهای ما هم پشتتون هست عزیزان .
باز هم به سمنان بیاین ما منتظرتونیم دوستتون داریم. خدا حافظ و نگهدارتون❤️