من دوستای تئاتری زیاد دارم
خیلی وقت ها سر تمریناتشون رفتم و گاه توی تئاتر هاشون بازی کردم 
ولی راستش وقتی تئاتر جابر رو اونم با حال خرابم شرکت کردم حس متفاوتی بهم دست داد 
تئاتر های دوستای من موضوعاتشون تقریبا تکراری و معمولا یا تم شاد دارن و یا غمگین
و این تئاتر فرق زیادی داشت اولش این بود که داستان عینی و ملموس داشت به دور از اغراق و ریا و به نظر من شاید و حتی حتما خود شهید بر این هنر این دوستان نظر ویژه داره که اینطور عمیق در دل آدم نفوذ می کرد از طرفی حس میکنم هنرمندان این تئاتر یه جور خود ساختگی رو در خودشون نهادینه کردند البته هر کدامشون به اندازه گنجایش و توان معنوی شون
از حسی که شهید به خانواده و خواهرهاش داشت چیزی نمی گم که داداش نداریم سراسر برام حسرت 
و آه بود.......
 ای کاش چنین گروه های دور از گناه که هنریه با مدیریت و رهبری و آموزش همین گروه در هر شهری تشکیل بشه و از این دست موضوعات آرمانی و معنوی که کم هم نیست که بشه سال ها روی اونها کار بشه بوجود بیاد چون معمولا این حرکت ها چون همراه با سنگ اندازی معاندین هست تا یه جایی پیش می ره و برای همیشه خاموش میشه متاسفانه.ولی تورو خدا شما این کارو ادامه بدین ان شاالله خدا و امام زمان(عج)کمکتون کنه

 

پاسخ نورالهدی: سلام علیکم، ما در ۹۵ شهر نماینده داریم که در حال اموزش و اجرای تئاتر هستن،
برای شهرتون نماینده معرفی بفرمایید در خدمتتون باشیم🌺