🔰 باز هم در روزگاری که بی کفایتی دولت و بحران هراس کرونا به اندازه کافی مردم را عصبی و مضطرب کرده، بعضی از دوستان بجای تمرکز بر مسایل اصلی به هنر دشمن تراشی و طرد خودی مشغول شده اند.
🔹حسین دهباشی که فیلم انتخاباتی اولین دوره کاندیداتوری حسن روحانی را ساخت ولی بعد با شجاعت و صراحت از او و افکار و اعمالش برائت جست را همه ما می شناسیم و کم و بیش با یادداشت ها و توییت هایش آشناییم.

🔺در این سالها دائما نوک تیز قلمش متوجه جبهه غربگرای مذاکره پرست و دروغ باف بوده است.(نمونه های آن را در تصاویر  مشاهده می فرمایید)

⚠️حالا چند روز پیش یادداشتی انتقادی در حاشیه انتشار ویروس کرونا منتشر کرده ( که البته لحن و عباراتش را بنده هم نپسندیدم) اما برخی دوستان بزرگوار انقلابی احساس تکلیف کرده اند که او را با خاک یکسان کنند و در یک اقدام خلاف تقوا و اخلاق تصویر او را همراه با سیدصادق شیرازی، رهبر فرقه انگلیسی شیرازیها منتشر کرده اند.
او هم در برابر این ظلم و بی تقوایی مجبور به دفاع از خود شده و این باالفاظی تندتر ، قلم زده است....

✅ واقعا بی تقوایی در نظر برخی فقط بی حجابی و صدای بلند ترانه چهارتا خودرو و چشم چرانی عده ای جوان است. ولی اینگونه رفتارهای خلاف شرع و عدل را بی تقوایی که نمی دانند هیچ، نوعی خدمت به افکار عمومی می دانند.
دوستان عزیز تقوا!تقوا!تقوا!

💠 بترسید از خدایی که در پیشگاه او حاضرید، و اختیار شما در دست اوست، و همه حالات و حرکات شما را زیر نظر دارد.( #نهج_البلاغه، خطبه۱۸۳)

🖊 حمیدرضا مهدوی ارفع 
 
#نهضت_جهانی_نهج_البلاغه_خوانی