از روزی که آمدی... تابستان و پاییز و زمستانم همچون شکوفه های صورتی و سفید که دنیایم را می‌ساختند شد... تابستان و پاییز و زمستان برایم بهاری شدند سراسر شادی ... سراسر آرامش... سراسر وجود تو...بهار را با داشتنت تجربه نکرده ام اما نشانم دادی بهار با تو بودن آنقدر دلم را آرام خواهد کرد که میشوم دلگرم ترین آدم دنیا...❤️

براش

✨بسم رب الشهداء والصدیقین✨
باسلام خدمت همه ی مخاطبین عزیزجابر
انشأالله که سالی باسلامتی آغازکرده باشید.
دقیقاًهمین امروزبود،که داشتم به همراه دوستم به سمت حرم آقا امام رضا(ع)میرفتیم.یه حسی بودبااینکه هنوزنمیدونستم چه اتفاقی پیش رویم است، حرم حال وهوای دیگری برایم داشت.حس میکردم خودامام رضا(ع)مرادعوت کرده است؛تااینکه واردرواق حضرت زهرا(س)شدیم...همه چیزبه خوبی پیش میرفت.ازکارگاه هنری گرفته تاکارگاه قرآنی...
کناریکی ازستون های رواق نشسته بودم، که یه خانم محجبه ای روبه من کردوگفت:اینجاساعت3عصریک تئاتری اجرامیشود...روبه دوستم کردم وگفتم:حتماطنزوبی مزه است.ولی...اینطورنبود❣
تااینکه ساعت3شدونشستیم صف اول دوباره برای باردوم همون حسی که داشتم به سراغم آمد😫آقا مصطفی واردصحنه شدونکات اول اجراروگفت...باورم نمیشدتئاتردرباره ی یک شهیداست؛زمان میگذشت وهرلحظه بیشترمحوِتماشای تئاترمیشدم...
حالاکه 365روزپیش درخاطرم هست، این چنین برای خودتداعی میکنم...ای کاش تااخر میماندم وچهره ی بانوان هنرمندکشورم رامیدیدم...ای کاش ازآن لحظه های عمرم به خوبی استفاده میکردم.ای کاش...
(چون میگذرد،غمی نیست)
ازخدابابت این همه نعمت که بندگان خوبش راسرراهمان قرارمیدهد تاهدایت شویم ومسیردرست راپیش بگیریم؛بایدشاکربود!
گروه فرهنگی نورالهدی؛این موقع سال شمامشهدبودیدودرجوارعلی ابن موسی الرضا(ع)🌺
به امیداینکه دوباره درهای حرم آقا بازشودومانائب الزیاره ی شماباشیم.