هوالبصیر
جابریهای عزیز، سلام
در این روزهای کرونایی که ویروسی منحوس و ناشناخته به جان بشریت افتاده، آنچه بیشتر از آن نفسمان را گرفته و رنجمان می دهد درد نفسهای به شماره افتاده ی یک جامعه بیمار است که سالهاست نه فشارش کنترل شده و نه تبش، بیماری که تب بی بصیرتی و فشار بی فرهنگی عنقریب آنرا از پای درخواهد آورد! 
در این وانفسای رهاشدگی فضای فرهنگی زیر دست و پای جماعت لیبرال غربزده، دلمان خوش است به زمزمه ی عاشقانه هایی که از گوشه و کنار این سرزمین آسمانی بگوش می رسد! 
دلمان خوش است به جوش و خروش جوانان انقلابی که جان می دهند و آبرو می دهند تا نگذارند شور انقلابی فروگزار کند!
در زمانه ای که فیلمها و سریالها در ترویج بی بند و باری و عشقهای مثلثی، گوی سبقت را از فیلمهای فارسی پیش از انقلاب و سریالهای ترکیه ای ربوده اند و رابطه ی پاک و مقدس زوجها را به پلشتی های زرق و برق مادیات و انواع فسادها و خیانت ها آلوده اند و در ایامی که خانواده های مذهبی از ترس مواجهه با انواع تبلیغات هنجارشکنانه ی جنسیتی، جرات رفتن به سالنهای تئاتر را ندارند،  
دلمان خوش است به جوانانی چون جابر که مرور زندگی شان، خون تازه ای می دواند به رگهای این جامعه ی دیالیزی! 
دلمان خوش است به تئاتری که در آن رابطه ی زوجی عاشق پیشه را سراسر مودت و رحمت می نمایاند و نشان می دهد عشق پاک و بی آلایش نیاز به چاشنی مادیات ندارد بلکه آنچه این رابطه را استحکام می بخشد صدق و صفای باطن است، 
تئاتری که تلاش و کوشش را رمز موفقیت جوان می داند نه پارتی و ثروت، 
تئاتری که عرق ملی را در هر وطن پرستی به غلیان درمی آورد،
تئاتری که آقازاده بودن را و آقازاده های واقعی را به نمایش می گذارد، 
و تئاتری که معجزه آسا عشق به حجاب بویژه چادر را در دل نوجوانان و جوانانی که هیچ رقم کار فرهنگی در این سالها نتوانسته آنها را به داشتن حجاب نزدیک کند، می نشاند. 
حال آنچه باعث نگرانی است استقبال بیش از اندازه ی نوجوانان و جوانان و خانواده های مذهبی از این تئاتر است. چرا که همواره شاهد بوده ایم بواسطه ی کج سلیقگی و بی سلیقگی و حتی گاهی تعمدا"و بصورت برنامه ریزی شده به کارهای فرهنگی موفق می تازند! 
مبادا خودی ها در گرد و غبار این درگیری که بچه های انقلابی را از چپ و راست می زنند، خط مقدم را گم کنند، سیبل دشمن را سیبل قرار دهند و بزنند که اگر چنین شود برای این جسم نیمه جان، دیگر رمقی برای مقاومت باقی نخواهد ماند!
جابری های عزیز، بی صبرانه چشم براهیم تا دوباره پذیرای قدمهای با صلابتتان باشیم بر سنگ فرش های بی تاب شهرمان
باشد که ما نیز چون شما، پای در رکاب مقاومت نهیم و با منتظران ظهور همراه شویم.


فاطمه عباسی، کارشناسی ارشد شیمی
دارای سابقه ی بیست ساله ی تعلیم و تربیت و همراهی با جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در استانهای مختلف کشور از جمله لرستان، کرمان، یزد و تهران

ایتا: 
https://eitaa.com/noorolhodaa
بله:
ble.im/join/MThlMGVjYj
وبلاگ:
http://noorolhoda85.blog.ir/