استاد میرباقری:

«یکی از اساتید می‌گفت اگر انسان زیرک، #جنس_قیمتی داشته باشد، در ویترین مغازه‌اش می‌گذارد؛ اگر دید #عتیقه‌فروش‌ها به مغازه‌اش می‌آیند و می‌گویند «این چند است؟»، می‌فهمد این جنس یک چیز خیلی ارزشمندی است و پنهانش می‌کند و در صندوقچه می‌گذارد.

مؤمن هم این‌طور است؛ وقتی می‌بیند #شیطان هِی دورَش آمده، می‌فهمد یک خبری هست. 

 

این #قاعدۀ_کلی در مورد شیطان هست که هر وقت دیدید #هجوم شیطان #سنگین شد بدانید یک خبری است! هر وقت دیدید شب‌ها برای #نماز_شب راحت بلند می‌شوید، آن شبی که می‌بینید که هر قدر تلاش می‌کنید بلند شوید نمی‌توانید و شیطان شما را گرفته است، بدانید امشب یک خبری است. اگر بلند شدید یک چیزی گیرتان می‌آید. این علامت در ذهن مبارکتان باشد. 

 

دیده‌اید خیلی‌وقت‌ها آدم راحت #غیبت نمی‌کند، ولی یک‌جایی می‌خواهد یک جمله نگوید جانش به حلقش می‌رسد؛ بدانید خیر همانجاست و اگر مقاومت کنید و از این معبر عبور کنید، آن‌وقت درها به رویتان باز می‌شود. 

خیلی وقت‌ها آدم می‌خواهد #چشمش را نگه دارد، راحت نگه می‌دارد؛ اما جایی که دیدید نگاه نکردن سخت شد، در همان‌جا تمرکز کنید؛ بدانید شیطان آنجا تمرکز کرده و یک چیزی پشتش هست. این ملعون می‌فهمد که کجا خیر هست و همانجا تلاش می‌کند که آن را سد کند.»

ایتا: 

https://eitaa.com/noorolhodaa

بله:

ble.im/join/MThlMGVjYj

وبلاگ:

http://noorolhoda85.blog.ir/