بسم الله القاصم الجبارین

بی نتیجه ماندن فعالیت جریان تخریب نیروهای انقلابی کانون نورالهدی، در مقابل جهاد تبیین سربازان امام خامنه‌ای

بعد از گذشت سه سال تهاجم بر علیه گروه تئاتر جابر و کانون نورالهدی بالاخره مهاجمین در دادگاه ویژه روحانیت متعهد گردیدند که من بعد به هیچ وجه اکاذیب و تهمت های سابق را تکرار نکنند و در صورت تکرار از ظرفیت های قضایی بر علیه آنان استفاده خواهد شد.


در پی انتشار مطالب کذب و بدور از انصاف از سایت موسسه ای که خود را منتقد فعالیت های نورالهدی بویژه تئاتر جابر معرفی میکرد، و نشر آنها توسط خانم.....( یکی از عوامل اصلی انتشار)  شکایتی از طرف مجموعه نورالهدی تنظیم و پیگیری و منجر به صدور قرار جلب به دادرسی برای متهم و سپس صدور کیفرخواست با عناوین «افتراء، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» در  دادگاه ویژه روحانیت گردید.

متهم در ادامه روند دادگاه درخواست صلح و سازش می‌دهد و مسئولین کانون نورالهدی با تأسی از منش اهل بیت (ع) این صلح و سازش را موقتا، منوط به تعهد کتبی متهم در دستگاه قضا پذیرفتند.

 

این اعتماد الهی و نصرت را از الطاف خفیه حضرت بقیة الله (عج) میدانیم و در محضر خدای متعال شاکریم و سر به سجده می ساییم و از حضرت ولی عصر (عج) دوام توفیقات، ثبات قدم در مسیر حق برای خود و  همه سربازان انقلاب را خواستاریم.

 

 

کانال نورالهدی در ایتا، بله، روبیکا:
@noorolhodaa_ir
سایت:
www.noorolhoda85.ir
www.noorolhoda85.blog.ir