صوت فرازی از صحیفه کامله سجادیه - با صدای سید مصطفی الموسوی

 

 


دریافت

 

ِالهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ وَجْهی خدای من ، آیا صورتم را در آتش می سوزانی

وَ کانَ لَکَ مُصَلِّیا؟ در حالی که به سویت نماز می‌خوانده؟

اِلهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ عَیْنی خدای من آیا چشم هایم را در آتش می سوزانی ،

وَ کانَتْ مِنْ خَوْفِکَ باکِیَةً؟ آن هم چشم‌هایی که از ترست، گریان بوده؟

اِلهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ لِسانی خدای من آیا زبانم را می سوزانی

وَ کانَ لِلْقُرْانِ تالِیا؟ در حالی که قاری قرآن بوده؟

اِلهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ قَلْبی خدای من آیا قلبم را در آتش می سوزانی

وَ کانَ لَکَ مُحِبّا؟ در حالی که سرشار از محبّت تو بوده؟

اِلهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ جِسْمی خدای من آیا بدنم را در آتش می سوزانی

وَ کانَ لَکَ خاشِعا؟ در حالی که خاکسار تو بوده است؟

اِلهی، اَتُحْرِقُ بِالنّارِ اَرْکانی خدای من آیا دست و پاهایم را در آتش می سوزانی

وَکانَتْ لَکَ رُکَّعا سُجَّدا؟ در حالی که بر تو رکوع و سجده کرده‌اند؟