#نظرات_مخاطبین عزیز تئاتر ام الریاحین

- سلام نماز روزه ها قبول
من امروز تاتر حضرت خدیجه (س) رو دیدم
از وقتی تمام شد دلم اونجاست تو اون دکور زیبا و پر از صفا، واقعا توفیق بود،  یک نکته به ذهنم اومد و گفتم بگم شاید برای بقیه هم دلنشین باشه،  اینکه بانو طاهره قریش ام المومنین در ذهن من  "کریمه" اومدن😭اونجا که گفتن کسی بدون هدیه از خانه خدیجه نمی رود اینکه همه زندگیشون رو فدای محبوبشون کردن😭 چقدر دیر مادر مهربانمون رو شناختیم. 
دخیلک یا امنا خدیجه(س) بانوی مهربان و کریمه

 

 

سلام خداقوت
تئاتر ام الریاحین  بسیار زیبا وجذاب بود😍. وچه قدر جای خالی چنین تولیدات هنری برای حضرت خدیجه (س) تا به حال خالی بود... نوع دکور، انتخاب لباس، موسیقی وانتخاب بازیگر ها واقعا عالی وحرفه ای بود... 
خصوصا شروع تئاتر و اون پنجره، حس بسیار قشنگ ولطیفی  را منتقل میکرد❤️
انشالله خدا قوت وبرکت روزافزون به شما عطا کنه❤️
 

 

- سلام و احترام
عالی بود همه سکانس ها
حس و اکت های بازیگرا
اینکه انقدر کار حرفه ای بود باعث میشد بیننده بیشتر جذب بشه..
ابعادی از شخصیت و منش حضرت خدیجه رو دیدیم که تا بحال ازشون نشنیده بودم، و ب نظرم اسلام ما خدیجه های زیادی دارن که متاسفانه شناخته نیستن شاید مثل ایشون فقط یه اسم و اوازه ای فقط شنیده باشیم ازشون تا به امروز،  و تا بحال کسی نپرداخته به سیره زندگیشون💔
و ممنون از شما که دغدغه ی معرفی این شخصیت های بزرگ رو دارین🌻
در پناه امام زمان باشید✨
 

بشنویم:

پادکست صوتی 1 

 


دریافت

 

پادکست صوتی 2

 

 


دریافت

 

پادکست صوتی 3

 

 


دریافت