ادامه  نظرات مخاطبین عزیز تئاتر ام الریاحین

 

- واقعا خوشحال شدم که تو برنامه ای شرکت کردم که تمام عواملش خانم بودن وبا نگاه دقیق وظریف زنانه تونسته بودن شخصیت بزرگ حضرت خدیجه را با هنرمندی به تصویر بکشن.....
ممنون که باعث خیر شدید تا ارتباط قلبی ما با ام المومنین بیشتر بشه🙏
امیدوارم خدا به این حرکت های خالصانه برکت بده و ذهنی سرشار از خلاقیت وتبحر برای ورود به  عرصه های مورد تاکید  حضرت آقا روزی گروهتون کنه...

 

 

- سلام
من از مخاطبین تیاتر ام الریاحین هستم
تیاترتون بسیار زیبا و تاثیرگذار بود
من وقتی برشور پیش از اجرای تیاتر را مطالعه میکردم فکر میکردم درباره مقام حضرت خدیجه و جایگاه ایشان و شبهات مطرح شده درمورد این بانوی بزرگوار کاش مقاله مینوشتند، بعد که تیاتر شروع شد و یک به یک صحنه ها را میدیدم پیش خودم گفتم چند صد مقاله باید نوشته بشه که تاثیر یک صحنه از این تیاتر را بر مخاطب بگذارد؟
آن همه مقاله.... که اثر بسیار کمی بر عوام مردم دارد واقعا نیاز به یک ارائه ی این چنینی دارد تا عمق مطلب فهم بشه...

 

 

- امروز به همراه دوستم رفتیم تئاتر حضرت خدیجه(س) "ام الریاحین" رو دیدیم... عالی بود... کلی اشکمونو در آوردن... 
چقدر این خانوم بزرگ و با عظمتن و چقدر غریب و مهجور ... 
اونقدد که از فضائل و کرامات حضرت ام البنین به ما گفتن، از حضرت خدیجه ای که لیاقت همسر پیامبر و مادر حضرت زهرا رو داشتن، نگفتن... به قول یه عزیزی می گفت: این از دسیسه های حسودانیه که باسیاست برنامه ریختن تا ما ام المومنین رو نشناسیم. 
کم مقامی نیست مادر حضرت زهرا بودن... 
آن وقت من ( با همه‌ی ادعایم) میخواهم مادرِ سربازِ امام زمانم باشم، هنوز لیاقت پیدا نکردم، فقط مادرِ سربازِ امام... نه مادر معصوم... 
چه کردی با دل من بانو ... 
چقدر از شما دورم... چقدر باید تلاش کنم تابه شما نزدیک شوم... 
کمکم کنید...
فقط اینگونه مادر لایق آن گونه دختر بود...

 

 

 

بشنویم صوت نظرات مخاطبین عزیز:

 

پادکست 4 :

 


دریافت

 

پادکست 5:

 

 


دریافت

 

پادکست 6:

 

 


دریافت