باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی بازیگران،کارگردان و نویسنده خستگی ناپذیر تئاتر جابر💚

من از طریق خواهرم در سبزوار با این تئاتر زیبا آشنا شدم

شاید زبانم قاصر از این باشد که وصف کنم اما تااین حد از طریق توصیفات خواهرم عاشقش شده بودم که قبل ازینکه در سبزوار اجرا شود و من حتی یکبار آن را دیده باشم از عشق به شهید جابر خوابش را دیده بودم

از لحاظ نقش آفرینی، همه بازیگران در نقش خود فوق العاده حاضر شدند

بخصوص بازی تحسین شده جابر ،علی و سید😍

این تئاتر تخصصی علاوه بر اینکه لحظات فراموش نشدنی را برای ما رقم زد همچنین در قالب خیلی جذاب، درس های زیادی به ما آموخت که متاسفانه امروزه در جامعه بسیار کم رنگ شده است

مثل احترام به مادر ، رابطه صمیمی با خواهرانش،ارتباط محبت آمیز با همسرش، تبعیت از فرمانده،عشق و دلسوزی نسبت به فرمایشات رهبرش

و هزاران نکته آموزشی دیگر🌸

امیدوارم روزی برسد که تمام دختران و مادران کشورم این تئاتر را دیده باشند

یه هفته از رفتن جابر از شهرما میگذرد و من در آن دو روز چنان شیفته اخلاق و کارهای جابر شده ام که بسیار دلتنگش هستم❤️ و آرزو دارم حتی برای یکبار دیگر هم که شده ببینمش😔

در آخر دوباره به همه شما عزیزان خداقوت میگویم و برای تک تکتان آرزوی موفقیت میکنم

التماس دعا☘