سلام به داداش جابر،

سلام برای همه ی زحمت کشای تئاتر جابر:

بهتون خداقوت میگم که انقدر خلاقانه و انقدر هوشمندانه برای تبلیغ تفکر  انقلابی و مذهبی و الهی تلاش میکنید .

خداقوت میگم بهتون که شروع کردین با روشهای نو بچه هارو هدایت کردن.راستش فکر میکردم توی تئاتر یسری خشک مذهب میبینم که سیخ وایسادن و دیالوگ میگن.خیلی تاثیرگذاربود!میدونم که کاملا جهادی و با بودجه کم  چقد کارکردین...ای کاش این ادمهای نمک نشناس بهتون اختیارات بیشتری میدادن از لحاظ صحنه،نور،طراحی لباس.و از همه مهمتر دکورتون...دکورتون خیلی جای بهترشدن داشت.و میدونم که حتما بهش فکرکردین ولی همراهی نکردن.امیدوارم بیشتر و بهتر بدرخشین و بازم اطراف ما اجرا داشته باشین که این دفعه من همه ی دوستام رو دعوت کنم...چون فکرمیکردم تئاترخوبی نباشه و بدتر روی بعضی دوستای کمتر مذهبیم ،بدتر تاثیر منفی بذاره دعوتشون نکردم که ای کاش میکردم.امیدوارم همه برادرجابرو بشناسن.اجرتون با اقا.فقط خواهشی که دارم لطفا ارتباط داداش جابرو با ما قطع نکنین.لطفا اگرم اجراتون تموم شد تو شهرهای مختلف،ارتباطتون توی فضای مجازی باشه همچنان...بیشتر برامون ازش بگید.من 18 سالمه ولی احساس خفت و خواری و پوچی میکنم که هیچی نه از شیعه بودنم میدونم نه از زندگیم نه از سیاست و نه از هیچی...متنفرم که نمیتونم کاری واسه پاسداری دینم بکنم.و نمیدونم از کجا شروع کنم.خانم فاطمی..این تئاتر تموم شد و ما یه گوشه از زندگی داداش جابرو دیدیم.ولی توروخدا به داد ماها برسید.ما میخوایم کمک کنیم.میخوایم جابری شیم.میخوایم محسن حججی ای شیم.میخوایم ولایتی شیم.عشق علی شیم.عشق مهدی شیم.ولی نمیدونیم از کجا.از چی شروع کنیم.رسالت شما وقتی انجام میشه که دونفرو جابری تمام عیار بار بیارید.ازتون خواهش میکنم به داد ماها برسید.بهمون خط بدید مسیر بدید.ما جابرو دیدیم.فقط بگید چجوری جابری شیم؟التماس دعا