حرف جابر که میشود هرکس برداشت خودش را دارد...
یکی وقتی جابر را میبیند او را میکند فرمانده خود...
یکی او را میکند برادر خود...
یکی او را میکند رفیق و همدل خود...
وقتی جابر را میبینند...
یکی ربطش میدهد به داداش محسن...
یکی ربطش میدهد به داداش علی...
یکی فقط و فقط داداش جابر را میبیند...
خلاصه بحث جابر که میاید وسط هرکس او را به تعبیر خودش آشناترین میپندارد حتی اگر او را درست نشناسد...
این است که جابر میشود #غریبه_آشنا...❤️❤️❤️

این است که ما دل میدهیم به داداش جابر...❤️

براش

سلام جابر جان.....
هربار که میبینمت انرژیه تازه ای میگیرم
انگار که باتمام وجود خدای خوبم رو احساس میکنم ...
 ازلحظه به لحظه بودن باتو خدا رو شکر میکنم...
وای چه تقدیر زیبایی که توروپیداکردم وبهت وابسته شدم وراههای معرفت حق روز بروز به رویم باز شد
عشق به شهادت در وجودم هزاران برابر بیشتر شده...
ازت میخوام توکه روحت پاک وخداییه دعامون کنی طعم شیرین شهادت روبچشیم...😭
بازم از خدای عزیزم سپاسگذارم که بهم سعادت دادتا بازندگیه خدایی توآشنا بشم...
 ازامروزلحظه شماری میکنم تاکی شوددوباره ببینمت
دنیادنیا ممنون داداش جابرم که منو دعوت کردی...
 من داداش ندارم ولی توبهترین وبهترین داداش دنیابرام هستی..😭❤️❤️❤️