سلام خوب وسلامت باشی. همیشه ممنونم از تئاتر خوبتون.واقعا عالی بود. خیلی زحمت کشیدی همگی. دست گلتون درد نکنه. ببخشد اگه امکان داره براتون از نرم افزار داخلی استفاده کنید.دست تک تک شما بزرگواران رو میبوسم که تاج سر ما گذاشتی وبه شهر ما آمدید. بی نهایت ازتون ممنونم. 

یک پیشنهاد ای کاش میشد فیلم هم بسازین وهمه استفاده کنندازفیلم  این شهید بزرگوار من تازه فهمیدم که جابر چه شخصیتی داشته. ممنونم از زحماتتان....


براش


کلنا فداک یا مهدی:

نمیدونین چقدر خوشحال شدم که تیکه ای از متنی که واستون فرستادم رو به صورت عکس فرستادی تو کانال .ممنونم ❤️❤️❤️❤️😘🌹


براش


باسلام  ازاجرایی که دراردکان داشته اید کمال تشکر راداریم ومنتظراجراهای بعدی شمادراردکان هستیم موفق وموید باشید


براش


خادم الشهدا:

من از تماشاچی های احمد آبادهستم

خیلی نقش زیبایی داشتین

ولی من از روستای ترک آباد اومده بودم

واقعا واقعا بهترین و اولین وآخرین تئاتری بود که من دیدم

اجرتون با بی بی فاطمه زهرا

حتماً سلام من رو به آقا جابر برسونین

ممنون

خیلی التماس دعا