سلام 

سپاس فراوان به خاطر حضور ارزشمندتون در شهر احمدآباد، من به نیابت از ۲۶۰ نفری که در سالن مصلی حضور داشتن ازتون تشکر میکنم، بازخورد ها بسیار خوب بود و کسی فکر نمیکرد انقدر نمایش قوی اجرا بشه و بعد از نمایش خیلی ها خواستار اجرای دوباره برای هفته آینده شدند که گفتیم ان شاالله اگه بشه دهه فجر دوباره در خدمتتون باشیم، مخصوصا دانش آموزان که فصل امتحاناتشون بود و خیلیشون نتونستن حضور داشته باشن.

خیلی خوشحال میشیم اگه برای راه اندازی گروه تئاتر و سرود شهرمون راهنماییمون کنید ، چون به نظرم تاثیر هنر خیلی برای انتقال ارزشها بیشتر است.

بازم از حضورتون نهایت تشکر را دارم

منتظر اجرای دوباره شما هستیم

 

سلمانی هستم، فرمانده پایگاه امام علی ع خواهران احمدآباد

 

براش

 

سلام

من از شهر احمدآباد هستم و بهتون خداقوت می گم

تئاتر خیلی قشنگی بود هم از نظر موضوعش و هم از نظر بازی شما دوستان💕

من از شما تشکر می کنم که به شهر ما اومدید🙂

به امید دیدار