سلام بر خط شکنان جبهه فرهنگی ، اتش به اختیار دلهای یخ زده  زیادی را به آتش کشیدید ، مرحبا به همت شما، و الله اکبر از عظمت انقلاب که در دامنش شیر زنانی چون شمابه ساحت مقدس امام زمان تقدیم کرد

الله اکبر به غریو فریادهای 🌹 شهیدجابر🌹 که قلبها را مانند کوه محکم میکند

الله اکبر به غیرت و استقامت شما بانوان فرهیخته ی کشورم، الله اکبر به فتح قلوبی که مصداق واقعی « والله یوید بنصره من یشا ان فی ذلک لعبرة لاولی الابصار» شدید

خط شکنان تاتر عزیز 🌹جابر🌹 «فاستقم کما امرت و من تاب معک و لا تطغوا انه بما تعملون بصیر»

از طعنه و بد گویی حسودان و دروغگویانی که قصد بدنام کردن شما را دارند خم به ابرو نیاورید

« و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»

ان کور دلان کوته فکری که با زهر کینه از این جهاد کبیر شما کمرهمت به بدنام کردن شما بسته اند بدانند هر چه بیشتر تلاش کنند فایده ای ندارد! کم کاری ها و نا کار امدی های انان پوشیده نمیشود! و مصداق واقعی

«یریدون ان یطفئوا نور الله -بافواههم- و یابی الله الان ان یتم نوره و لو کره الکافرون» هستند


بنده یکی از بیننده های اراک هستم ، چند روز است مینویسم و پاک میکنم، از سوز دلم ، از تماسی که قبل از امدن تیم جابر به شهر ما با بنده گرفته شد از طرف فردی که واقعا مورد اعتماد بنده بود ، و تلاش مجدانه برای اینکه مانع اجرای این تاتر شوم، تخریب شخصیت استاد و سرور عزیزم خانم فاطمی را داشتند ، و من بسیار نگران حضور این تیم در شهرمان شدم ،بعد از بررسی شرایط احساس کردم کار از کار گذشته، تصمیم گرفتم اجرای اول را ببینم بعد با اعتراض از نفوذ خودم در ارگان مربوطه استفاده کنم و‌مانع ادامه ی کار شوم ، و (جسارتا) حضوری با خانم فاطمی صحبتهایی داشته باشم ، از انجایی «فان العزة لله جمیعا» ست ، با قرار گرفتن بین این گردان خط شکن مخلص ، و عزتی که خدا به انها داده ، سجده ی شکر بجا اوردم که مانع این خیر بزرگ نشدم

سرور بزرگوار استاد فاطمی عزیز

 إِلَّا تَنصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللَّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِینَ کَفَرُوا ثَانِیَ اثْنَیْنِ إِذْ هُمَا فِی الْغَارِ إِذْ یَقُولُ لِصَاحِبِهِ لَا تَحْزَنْ 

«إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا ۖ» 

فَأَنزَلَ اللَّهُ سَکِینَتَهُ عَلَیْهِ « وَأَیَّدَهُ بِجُنُودٍ» لَّمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ کَلِمَةَ الَّذِینَ کَفَرُوا السُّفْلَىٰ ۗ وَکَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیَا ۗ وَاللَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ

شما فرمانده ی قلبهای زیادی هستید، مقاوم باشید، دعاهای ما بدرقه ی راهتان 

مراقب خودتان باشید ، جبهه ی فرهنگی به شما نیاز دارد

شهادت نصیبتان ان شاءالله


خواهشا کل پیام مرا در کانال بگذارید ، ملاحظه ای را در نظر نگیرید ، تا خیالم راحت شود حقی را ادا کردم