سلام.وقتتون بخیر .خواستم برای اجرای تاتر جابر بهتون خداقوت بگم.اگه فرصت داشتم خیلی دلم میخواست دوباره اجراتون رو ببینم.خدا از شما وخانوادهاتون راضی باشه وان شاالله خداونداجر دنیوی واخروی به شما عطاکنه.ی پیشنهاد هم داشتم.اگر پایان ماجرا بعد از شهادت وتشییع ،نشون بدید شاگردان شهید جابر نیز هر کدومشون مثل شهید جابر افرادی متخصص ومتعهد شدن.به بیننده یک امیدواری وانرژی مثبت میده .ان شاالله همه ما پیرو راه شهدا باشیم


براش


نظر من نسبت به این تعاتر جابر این طور است که: خیلی خیلی زیبا بود و می تونم بگم یکی از بهترین تئاتر هایی بود که در عمرم دیدم و خواهم دید . و ممنون از کسانی که در این تئاتر زحمت کشیدند.


براش


سلام مریم عزیزم. متاسفم که نمیتونم نظرم رو از طریق فضای مجازی به شما وهمه دوستانت و استاد بزرگوارت برسونم. 

من فقط میتونم بگم چندین ساعته که تووی شوکم. نمایش عالی بود . عالی.......

ای کاش ای کاش ای کاش نخبگان سیاسی میدیدند تئاتر جابر رو کسی مثل خانم ابتکار باید ببینه ......این تئاتر رو باید خواص ببینند .....


براش


mahdie😍😍:

به نام خدا 

سلام نظر من درباره تئاتر شما این هست که : خیلی خیلی زیبا بود و من با اینکه اولین بارم بود که تئاتر می دیدم خیلی لذت بردم و باعث شد با دیدن این تئاتر درس های بگیرم 

ممنون از زحمات شما و دیگر زحمت کشان این تئاتر.


براش


Z.zamani:

سلام .خسته نباشید.خیلی ممنون از اجرای بینظیرتان ان شاالله در زیر سایه امام عصر( عج) موفق و موید باشید. ماهم برای سلامتی شما به خصوص استاد فاطمی دعا میکنیم . امید واریم که میزبانان خوبی برایتان بوده باشیم.از بینندگان شهر علویجه. التماس دعا


براش


Fatemeh.:

سلام امروز تیأتر جابر را که در شهر علویجه اجرا شد دیدم فوق العاده تاثیر گذار بود امیدوارم جابر بزودی به شهر ما برگردد تشکر میکنم از همه کسانی که برای این پروژه سنگین زحمت کشیدن


براش


ℳ ⓖみ:

عالی بود تئاتر امروز

مثل یه خواب شیرین

و سخت .... موقع خداحافظی😭😭