به نام خدا

پوستر تبلیغات رو که دیدم گفتم حتما میرم

مخصوصا اینکه از طرف پایگاه خبر دار شده بودم و سرگروه حلقه صالحین هم بودم

اصلا نمیدونستم موضوع چیه، فقط برای سرگرمی میخواستم برم، و اینکه تا حالا تأتر ندیده بودم

دو روز مونده بود به شروع اجرا ها مریض شدم و از پا افتادم

مریضی ای که ۵ سال بود مثلش رو نگرفته بودم

هر روز اجرا گذشت و رسید به اجرای آخر...

بچه کوچیک داشتم و خیلی اذیت میکرد

گفتم ولش کن، به اذیت شدن بچم و شوهرم و خانواده نمی ارزه

اما یه دفعه ای جور شد که بیام

اصلا نمیدونم چی شد، کار خدا بود اومدنم

گفته بودن بهم که کیف نیارم، یه مقدار پول همراهم برداشتم که خوراکی بگیرم

اومدم تو دیدم دارن میگن خوراکی ممنوعه

یکم ناراحت شدم، گفتم مگه میشه آخه دو ساعت خشک و خالی بشینیم اونجا

ولی از اونجایی که طلبیده شده بودم اومدم تو

بعد از گشتی که به نظرم الکی اومد و مضخرف یه جای خوب نشستم

یه نیم ساعتی طول کشید تا سالن پر بشه و شروع کنن، حوصلم سر رفته بود

هنوز هم نمیدونستم موضوع چیه

صحنه اول که شروع شد، کیف کردم

آخه عاشق ورزش رزمیم و به خاطر مشکلاتی نمیتونم برم

تا لحظه ای که جابر اومد رو صحنه من خودم بودم

از اون لحظه به بعد من، من نبودم...

همه چیز برام خلاصه میشد تو جابر...

هنوز حالم کامل خوب نشده بود و گیج بودم

خیلی از صدا ها رو یاد ندارم

اما خوب یادمه که دلم میخواست بلند بشم و داد بزنم، بگم آقا مصطفی.....، تو رو خدا بزار جابر بره سوریه، یا در صحنه در گیری نزدیک بود اختیار از دست بدم و داد بزنم که نزنید نامردا، نزنید جابرم رو....

پا به پای بچه های پایگاه و خانواده جابر اشک ریختم...

اجرای آخر بود و به درخواست یکی از بیننده ها استاد فاطمی عزیزم که نقش جابر بودند با روسری اومدن رو صحنه...

از حال بد ایشون منم داغون شدم

دیگه حتی جون نفس کشیدن هم نداشتم...

سریع بلند شدم و اومدم بیرون

کاغذ نظر سنجی بهم دادن و از شدت حال بد گمش کردم

هر روز و هر لحظه به یاد جابرم و به هرکی میرسم حتما از جابر براش میگم و بعضی ها هم که دیدن باهام همراهی میکنن...

تا اینکه امروز یکی آدرس کانال رو بهم داد و تونستم پیام بدم

ما عاشق جابر شدیم و روز و شبمون شده جابر

ای کاش بشه دوباره به اردکان بیایید و میزبانیتون رو بکنیم

ما بیصبرانه منتظر دیداری دوباره ایم

استاد جان عزیزم، و همه بچه های گروه

ان شاالله همیشه در راه ولایت ثابت قدم باشید و برای من و دوستانمم دعا کنید

خدا پشت و پناهتون

یاعلی