هوالجابر

درمیان این مردم قدم میزنم .زندگی میکنند.

انگارفقط همینجا،درهمین دنیا.

من هم زندگی میکردم میان این همه که گم شده بودیم تاتورادیدم.

جابرتوهم زندگی میکردی اما،نه دراین دنیا.

کجابودی ،نمیدانم. فقط میدانم ازلحظه ای که به تماشایت نشستم دیگرنبودم.

نه گذرزمان حس میشدونه فکروخیالم سمت دیگری میرفت.

انگارذهنم قدرت نداشت جای دیگری برود.

همه ی ذرات وجودم تشنه بودتابرودبه جایی که تومیروی.

جایی که میدانم به آنجابرمیگردم.خانه!

 برادرم تورسیدی ومن برگشتم به همین دنیا.

همه ازجابلندشدندورفتند.

من ماندم وصندلی هایی که خالی شده 

سنی که عطروبوی تورامیدهد.

جابر،رفتی وبرگشتم به این دنیا.

دوباره همان زندگی وروزمرگی ودویدن ها

درگیرم باخودم وفقط خودت میدانی چه میگذرد.

مردمی که نمیدانندبه کجامیروند.

به دنیایی دل بستندکه وفاندارد.

نمیدانندچه میکنندوقدم برمیدارندهرجاکه دلشان خواست.

جابرداداشم یادم آوردی  جای من اینجانیست.خانه ام جای دیگری است.

داداش دلتنگم💔...

دلتنگ خانه،دلتنگ پاکی لطیفی که دستم رامیگیردومیبردبه سویش.

اگرمیدانستنداهل اینجانیستنداینقدردل نمی بستند;که بخواهندبخاطرش ظلم کنندوحق بخورند.

داداش کاش همه میغهمیدند،کاش میدانستنداین روزگارمی گذرد.

کاش میدانستنداهل اینجانیستند.

کاش میدانستندبایدبرگردند.برگردندبه خانه...

دنیایی که فریبشان میدهدوبه کم قانعشان نمیکند.میخواهندوجلومیروندامادورمیشوند.

دورمیشوندونمی فهمندمسیرراگم کردند.

توراه راپیداکردی واینقدرخوب رفتی ورسیدی که دستگیری میکنی.

داداش بامعرفتم کمکم کن راهمومثل خودت به پایان برسانم.

دوست دارت

زینبت

خواهرت❤️


براش


خیلی تئاتر متفاوت و جذابی بود

واقعا ممنون 

همه ی بچه ها تحت تاثیر قرار گرفته بودند و انچنان به خوبی تعریف میکردند که کسایی که نیومده بودن واقعا حسرت خوردن😍😍

انشالله فرصت بشه و بازم ببینمتون از همه لحاظ عالی و خو ب بودین بحث نمایش فقط مطرح نبود، هماهنگی، رفتار، اخلاق😍



براش


سلام من هم از تماشاچیان تئاترامروز بودم...

من هیچ وقت...تئاترنرفته بودم چون از تئاتر خوشم نمیومد.....

امروز خیلی اتفاقی و به اصرار دوستام اومدم...


تابه حال یه تئاتربانوان اینجوری ندیده

 بودم....برام حتی گریم اینجوری خیلی جالب بود..


نمیدونم شماهم نقش داشتید دراون یانه...

وحالا میگم که اصلاپشیمون نیستم

خیلی لذت بردم....خیلی....


من هنوز تو حال و هوای زندگی خوب جابر هستم......


ازشما وگروهتون تشکر میکنم

خسته نباشید


انشاالله بازهم بانمایش های دیگه تو دانشگاهمون ببینیمتون...

موفق باشید 

یاعلی ✋


#حرف_دل_یک_دانشجو



براش



Amineh:
سلام گرم من به بچه های پر نشاط و پر انرژی جابر
سلام استاد فاطمی عزیز 
من هنوز از حال و هوای اجرای دانشگاه بیرون نیومدم ، انقد تعریفشو کردم فکر کنم مجبور بشید دوباره بیاید دانشگاه اجرا😄
کارتون عالی فوق العاده و خیلی معنوی بود
باعث افتخار شدید
از مسولین دانشگاه میخوایم از حضورتون استفاده کنن ، برای اموزش تاتر و‌ ورزشتون
موفق باشید و همیشه بدرخشید
یه انتقاد اینکه کاش آخر کار خودتون رو معرفی میکردید و تحصیلاتتون رو‌میگفتید، ما که اخر کار استاد رو هم ندیدم ، دنبالشون گشتیم ولی دوستان میگفتن گشتم نبود! نگرد نمیخواد بیاد!!!
چرا آخه😢 فکر دل بیننده رو بکنید 😔 از خیلی قدیما گفتن حق با مشتریست😳
امیدوارم مثالم سر جاش همینجا بوده باشه😊
جوانان غیور انقلابی👏👏👏👏 خدا قوت
خدا حال دلتون رو خوب کنه حالمونو خوب کردید