مسئول فرهنگی مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت (مشهد مقدس) :


سلام عرض ادب و احترام. ضمن عرض خسته نباشید به شما و همه ی عزیزانی که با اجرای نقش های مختلف در تئاتر جابر واقعا اثری زیبا و البته تأثیر گذار در ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت محور ایفا کردند. ‌و مخصوصا سپاس ویژه از عزیزانی که نقش جابر و آقا مصطفی را ایفا کردند


خیلی خیلی طبیعی و واقعی بازی کردند من واقعا لذت بردم حتما از طرف من سپاسگذاری کنید. ممنون


من واقعا هنوز تحت تاثیر اجرای شما هستم



براش


Rahel:

سلام شهید جابر، تقریبا ۴۰ روز از دیدن شما میگذره، و از ان روز نتونستم هیچی براتون بنویسم که دیگران هم بخونن. 

پیامهای کانال رو که خوندم فهمیدم اشتراکی که همه ی بیننده های شما دارن، مطمئنم همه باور کردن که، داداش جابر، خیلی باغیرتی. یعنی خیلی مردی، بقول خودتون غیرتی که بی رحمانه بهش میگن حساسیت. خیلی بین اقایون کم شده، یادم نمیره با همه وجودتون گفتید این علاقه به ناموس نیست که به بهانه راحتی و ازادی و ....عین خیالت نباشه که هر طور بگرده و هر جا بره. این بدترین ظلم و جنایت در حقشونه. 

داداش با غیرتمون خیلی مردی، روزت مبارک...



براش



سلام

کارتون عالیه🌸

حرف ندارین🌸

اجرا،بازیگران،متن و...همه وهمه عالی🌸

ان شاالله در پناه صاحب الزمان (عج) موفق وعاقبت بخیر باشید.🌸🌸💐💐💐💐❤️❤️❤️❤️



براش



سلام خسته نباشید خواستم بگم کارتون عالیه. پیشنهاد میکنم اخر کار همه با چادر وحجاب کامل بیایید روی سن تا خانم ها بدونن همتون مذهبی با حجاب کامل هستید ممنون



براش



سلام.ممنونم از حالی که به ما دادید. تئاتر بسیار عالی بود.خدا حفظتون کنه.همیشه موفق باشید



براش


معصومه:

سلام ممنون بابت اجرای زیباتون


امیدوارم بتونم شهر اصفهان هم از اجراهای زیباتون لذت ببرم



براش



سلام خسته نباشید 

تئاتر  خوب نبود، عالی نبود، بی نظیر بود! 

هر جا نمایش داشتین فرقی نمیکنه کجا باشه من به عنوان یه تماشا چی همراه کار زیباتون هستم



براش


بیش از ۹ ماهه که داداش رو ندیدم. 

 داداش، هر ماه که چرتکه ی نبودن داداشو می اندازم دوستام با تعجب میگن: مطمئنی زنده ای؟اینهمه وقته ندیدی داداش جابر رو؟خیلی دلتنگم... شاید هیچ وقت تو زندگی ام انقدر احساس دلتنگی نکرده بودم...مثل یک دختر از مادر دور افتاده... یا مثل یک کسی که مدتهاست دوره از یارش...نمیدونم... در و دیوار اتاقم را مزین کردم به گفته های داداش... هر جارو نگاه میکنم یادش میاد و...دلم رومیبره...

وقتی خبر اجرای مشهد رو شنیدم انگار یه وزنه ی سنگین به قلبم وصل شد...

منی که هر سال اینموقع مشهد بودم...

امسال...

باز هم قسمت نبود داداش رو ببینم...

۹ماه انتظار...

سخته خداییش...

ولی داداش جابر، بهت قول میدم که تا جاییکه بتونم... راهتو ادامه بدم.

بهت قول میدم داداش...



براش


سلام.خدا خیرتون بده.خیلی تئاتر تون عالی بود. خیلی از من اشک گرفت. تئاتر  شما باعث شد به فکر حفظ قرآن بیفتم. مظلومیت رهبرم رو متوجه شدم. حرفهایی از آقا شنیدم که تابحال نشنیده بودم.

صحنه ی عاشورا برام تداعی شد،ذموقع وداع خانم ها، بی کسیه حضرت زینب رو حس کردم.

عالی بودعالی

هر وقت اومدین مشهد تروخدا خبرمون کنیم دوباره بیام تئاتر تون رو ببینیم. ممنون



براش


سلام من بیننده تاتر جابر در هتل ولایت بودم

روز بیاد ماندنی زندگی من شد بخاطر اینکه با همسرم بیرون نرم اومدم تاتر! همیشه موقع بیرون رفتن  جروبحثمون میشه سر رنگ روسری و ساق دستم ، و اون روز جابر یک نگاه دیگه به حساسیت همسرم به من داد واقعا ممنونم ، وقتی به همسرم گفتم از این نگاه خیلی استقبال کردن و من هم بهشون یاد اور شدم که نوع گفتن رو تغییر بدن تا من بفهمم این حساسیت و گیر دادن نیست عین علاقه و انحصار طلبی و من همین برام مهمه❤️ خدا خیرتون بده خیلی کمکمون کردید، همسرم خیلی ازتون تشکر کردن💐