«این فصل را بامن بخوان باقی فسانه ست»

دنیا برای مهر ورزیدن بهانه ست

مُهر رسالت روی دوش مردمان خورد

بار امانت عشق،ردّش روی شانه ست

پیغام عشق آرید یاران صمیمی

هر عاشقی پیغمبری در این زمانه ست

آغوش بگشا دوست تا قرآن بخوانم

مصحف به روی مصحف اینجا در میانه ست

دنیا و ما فیها فشردیم و کشیدیم

طرحی به روی صحنه ای،آن گوشه خانه ست

مادر،برادر،خواهران،همسر،دوتا طفل

بازی در این صحنه خدایا صادقانه ست

فرمانده،سید،مجتبی،یاران حلقه

مهدی ،علی،عمامه،صحنه شادمانه ست

آن سو سه تا از اشقیا در خاک و در خون

باور کنید آن صحنه هم سخت عاشقانه ست

جابر:«شکست»و هر مخاطب بال وا کرد

از پیله ی تابوت پرواز عارفانه ست

در پرده ی اشک شما عزمی ست جاری

من شک ندارم،آری،عزمی زینبانه ست




ارسالی یکی از مخاطبین عزیز تئاتر #جابر



براش


تقدیم به برادرم جابر:


این فصل را بامن بخوان باقی فسانه ست

این باتو بودن ها برایم عاشقانه ست

گشتم به دنبالت زمین تا آسمان را

تو از همه پیداتری گشتن بهانه ست

ماه رخت دیوانه کرده عاشقان را

منظومه ی شمسی عشقت بی کرانه ست

چشمان تو دریای پاکی و صداقت

لبخند زیبایت شروع هر ترانه ست

مردانگی و غیرت و تقوا و مِهرت

یک تابلو از نقش های ماهرانه ست

دائم به یادت هستم و دلواپس تو

درکم کن این دلواپسی ها خواهرانه ست

فکرتو و راه تو و رسم و رسومت

تنها مسیر مردهای این زمانه ست





ارسالی از طرف یکی از بازیگران تئاتر #جابر



براش


این فصل را با من بخوان باقی همه افسانه است

تنها نگاه آشنا باقی همه بیگانه است


سیلاب چشمانت مرا تا عمق رویا میبرد

ترسم بگویم از رخت گویند اودیوانه است


دل را به دستت دادم و گفتم که درمانش تویی

شاید که آبادش کنی دل را که دل ویرانه است


گفتم که تا عاشق شدم زندان دنیا باز شد

راهی به من آموختی عشق است بی کرانه است


#سروده_یکی_از_بازیگران_تئاتر_جابر


براش


مخاطب عزیز عربستانی، بعد از دیدن سومین مرتبه تئاتر جابر:



السلام علیکم خواهر جان 


خیلی شکر خدا میکنم که امروز قسمت شد حضور داشته باشم .


این بار خیلی حسی دیگر داشتیم


خیلی ممنون که به من اطلاع دادی



براش


سلام، من امروز اجرای تئاتر جابر رو تماشا کردم و وااقعا چشمم رو نسبت به دنیای واقعی باز کرد.

خیلی کار قشنگ و تاثیرگذاری بود. صحنه به صحنه اش در ابعاد مختلف زندگی، نکات مهم و ارزنده ای داشت... وااقعا ازتون ممنونم که اینقدر دغدغه ی شناسوندن منویات رهبری به جوون هارو دارید.

امروز من خیلی چیزا یاد گرفتم، امروز که تولد رهبرمون هم بود، فکر کنم بهترین هدیه ای که میشد به ایشون تقدیم کرد، همین کاری بود که شما انجام دادید و چشم و گوش خیلی از جوون ها رو به سخن های آقا باز کردید و دلشونو با اهداف جامعه مسلمان برای ظهور سریع تر آقا همراه کردید...

یه دنیا ممنوووونم ازتون❤️