باعرض سلام وخداقوت
وباتشکر از تمامی هنرمندان وزحمت کشان تئاتر جابر
لحظات بسیار نابی را احساس میکردم:
گاهی خنده های از ته دل،گاهی روحیه مقاومت وسرسختی وتلاش برای برداشتن قدمهای مهم،گاهی برایم یک تلنگربزرگ بود که چه کسی رسالت های مانده برزمین را باید عهده دارشود؟به خودم میگفتم نباید یاعلی بگویی وبلند شوی؟
به جابر بالیدم افتخار کردم به او وتمام جابرهایی که از نسل شیرمردان هستند
روحم آکنده از شور وشعف وحماسه شد
جابر میتواند الگوی بسیار خوبی شود برای من ،برای ما ...

خدا قوت شیر زنان بابصیرت وطنم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هرکسی از جنس خدا باشد وباخدا باشدوخود را خالص گرداند ماندگار میشود وتحول می آفریند
جابر از آن دست کسان است،که میایند تا به ما تلنگری بزند

چنین کارهای فرهنگی وهنری میتونه بهتر از صدتا امربه معروف عمل کنه خیلی اثر گذاریش بیشتره به کسی هم برنمیخوره
چون در قالب داستانه
تئاتر جابر برای همه هم کلاس اخلاقه
هم ادبه هم اعتقاداته 
خداخیرتون بده.

 

براش

 

باسلام وخداقوت به همه عزیزان تئاتر جابر:
جایی خواندم که :(چادری ها زهرایی نیستند اگر ،سیاهی چادرشان حرمت خون شهیدان را به عالمیان نشان ندهند)
وچه زیبا 
برادر جابرم:
شهید جابرم:
حیدری وار ،قداست چادر زهرایی رو برای خواهرانش به نمایش گذاشت ونشان داد.

 

براش

 

سلام خواهر بزرگوارم
سلام خانم فاطمی عزیز
همون که خیلی زیبا،
برادرم جابربن خامنه ای را به تصویر کشیدند
یک مطلب جالب دریک کانال امام زمانی خوندم که:
امام زمان ،حمزه میخواهد
امام زمان ۳۱۳محور میخواهدکه اینها منشأاثر باشند
وهرکجا و درهرجایی موجی را اداره کنند
و الحق که برادر جابرم،
موجی زیبا را دربین خواهرانش ایجادکرد
خداقوت برادر جابرم
(شهید معاصرم 
جابربن خامنه ای
بی صبرانه منتظر موجهای پرتلاطم آینده هستیم)
یاعلی💐💐💐💐

 

براش

 

سلام

واقعا هرچی بگمممممم عالیه بازم کمه واقعا خداقوت

من بعد تئاتر که اومدم خونه خیلی حالم بد تا دوروز اسم شهید رو میشنیدم گریه ام می گرفت
من از خانوم فاطمی تشکر می کنم واقعا زحمت میکشند خدا همیشه پشت وپناهشون باشه🙏🙏

 

براش

 

سلام امروزبرای باردوم بودکه اجراتون رومیدیدم،واقعا خداقوت دارین،عالی بودین عالی،ازداداش جابرم ممنونم.

 

براش

 

سلام علیکم 
امروز بحمد الله موفق به حضور شدم 
وتأتر جابر رو دیدم 
محتوا عالی فوق العاده است بخصوص اونجایی که در مورد برجام وسخنان مقام معظم صحبت میشه 
تأتر جابر دست روی زخمهای ما گذاشت 
بقدری موثر وزیبا وطبیعی بازی شده بود که جای حرف نداشت 
امده بودم تا بگم من هم میتونم کمک کنم وشاید بتونم مفید باشم برای کار بازیگری بچه ها واگر نیاز باشه اونهارو راهنمائی کنم 
بچه ها روی صحنه بازیگر نبودن
بازی نمیکردن 
اونها با جابر زندگی میکردن روی صحنه 
خیلی خوب تحت تأثیر جابر قرار گرفته بودن ودست شهید رو سر اونها بود وخود شهید اونها رو فرماندهی میکرد 
آفرین به همه عزیزانی که در این کار پر بار شرکت کردند 
اجر همتون با شهدا 
فقط یک نکته لازمه بگم واون اینه که اون قسمت که خواهر جابر با جابر درد دل میکرد وباهم شوخی میکردن یه کم طول کشید واین سکانس سبب شد تا بیننده رو یه کم از اصل ماجرا دور کنه 
واسه همین سکانس بعدی که هنگام به  شهادت رساندن جابر بود بیننده ها هنوز تو همون حس وحال کمدی مونده بودن وبعضیها میخندیدن 
این رو اگر عزیزان در نظر بگیرن دیگه واقعا جای حرف وانتقاد نیست 
باز هم از شما وتمامی عزیزان تشکر وقدر دانی میکنم