دلنوشته ها:


بچه ها حالت بی وزنی رو تجربه کردین؟...

خانم دشن یادته میگفتی انگار رو پاهام نیستم؟....

من فکر میکنم همه ی ثقل و سنگینی و وزر و وبالمون رو گرفته جابر...

یه حالی مثل بعد از لیالی قدر

حس می‌کنی تازه متولد شدی...یه بهجتی تو قلبته....

شهید خلیلی ممنون

شهید حججی ممنونم

جابر ممنونم

الهی که جبران کنم



استاد برامون دعا کنید.ممنونم استاد


**************


نمیشه به جابر فکر نکرد نمیدونم چرا؟؟ یه لحظه هم از جلوی چشام نمیره... خوش به حالش


**************


فکرنمیکردم امسال اولین نفری که بهم عیدی میده توباشی جابر جان ولی اینوبدون که هدیت خیلی قشنگ بود...بهترین هدیه ی سال نوی عمرم...❤️ممنونتم😍


**************


سلااااااام جابرررررررعزیزم.....نمیدووووونم که که چی شده ولی اینو میدونم که این دفعه یه جورخاص دعوتم کردی اینومطمئنم...اینومطمئنم...باتمام وجودم حضورتو حس کردم...باتمام وجودم حس کردم...توبودی...داداش گلم یادت نره قولی که بهم دادیم😘


**************


داداش جابر 

منم با اینکه امروز نبودم 

ولی موقع اجرا حس عجیبی داشتم 

ممنونم ازت که محرومم نکردی 

بهم انرژی دادی

نفس دادی....


**************


اهالی با معرفت جابر سلام🌹🌹🌹

یه خسته نباشید جانانه به همه

واقعا گل کاشتید مخصوصا صحنه های آخر😭😭😭😭

همه واقعا عالی بودن

خیلی...

اتاق گریم که بی نظیر بود...

فوزیه جان از آرامشت ، خانم مالمیر از مهربونیاتون و استاد عزیزم از مقاومتتون ممنون😘😘

از بقیه هم ممنون که منو تو جمعتون پذیرفتید☺️☺️

التماس دعا🙏🙏

یاعلی✋✋