انتظار: سلام

امروز همراه با بچه های کانون مون به تماشای تاتئر جابر نشستیم.

مدت ها بود بنر تبلیغ این تاتئر رو تو فضای مجازی می دیدم و دلم می خواست منم جز تماشاکنندگانش باشم ولی قسمت نشد تا امروز.

بعد از تاتئر تو راه برگشت به خونه تو فکر بودم حتما براتون یه پیام بفرستم، نمی دونم بگم پیام چی پیام تشکر یا....

فکر می کردم اینکه میشه براتون پیام فرستاد کشف و ایده خودمه ولی وقتی عضو کانالتون شدم، دیدم چقدر از من جلوتر وجود داره. فکر می کردم این تاتئر برای من خیلی خاص و فوق العاده بوده اما فهمیدم انگار یه چیزی تو ذات این برنامه هست که همه رو جذب خودش کرده. خودم که فکر می کنم خیلی اش بر می گرده به خلوص نیت، تلاش ها و در کل تمام کارهای عوامل تاتئر. چه پیامایی که تو کانال نبود....

بگذریم....

واقعا ازتون ممنونم که این تاتئر رو تدارک دیدید. می تونم بگم معنای هنر انقلاب رو فهمیدم طوری که تا حالا هیچ جا مثل رو ندیده بودم.

امروز با تاتئر شما خندیدم، گریه کردیم، از وجود کسایی مثل جابر که خیلی هم گمنام ان به انقلابمون افتخار کردیم، از شنیدن دیالوگ های بین صحنه نفرتمون از دشمن انقلاب چند برابر شد. وقتی داشتن از ترور جابر حرف می زد استرس گرفتیم و نگران شدیم. و خیلی احساسات دیگه.

اما اونجا که جابر تو جلسه از مهندسی فرهنگ و مهندسی فرهنگی حرف می زنه واقعا دلم می خواست بیشتر از این دو موضوع بدونم و بتونم در راستای درست مقابل جنگ فرهنگی بایستم. ای کاش در کنار هدیه های ارزشمندی که آخر برنامه دادین یه کمی هم درباره ی این موضوعات(که خیلی هم مهمن اما متأسفانه فعالان و دغدغه مندان فرهنگی ازش غافلن) اطلاعات می دادین. الان که فکر می کنم دلم می خواد اون رمی رو که جابر به آقای میری داد رو داشتم و حداقل چندتا از مقاله هاش رو می خوندم، هرچند شاید در حد فهم و اطلاعات من نباشه.

تو این تاتئر خیلی خوب تلاشای دشمنای ناجوانمردانه  انقلاب رو نشون دادین. تلاشایی که می کنن تا دانشمندای انقلابی رو به قول خودشون حذف کنن اما هر کار هم می کنن شهادت یه دانشمند بسیجی به ضرر شون تموم میشه، مثل شهادت شهدای هسته ای که به فرموده آقا بعدش رغبت دانشجو ها به رشته های مرتبط زیاد شد. 

آدم چقدر خوب حرف خدا رو درک می کنه«و مکروا مکر الله و الله خیر الماکرین»

اما ای کاش یه کم بیشتر روی اثرات شهادت امثال جابر مانور می دادین.

حرف که زیاده... فقط می خوام از همه عوامل برنامه از صمیم قلب تشکر کنم. به خصوص از خانم فاطمی که اونطور که گفتین علاوه بر اجرای نقش جابر نویسنده تاتئر هم بودن.

پشت چنین نمایشنامه ای کلی اطلاعات و هنر و مطالعه جمع شده و واقعا جا داره به ایشون تبریک بگیم(البته که ما در اون حد نیستم، فقط در حد ابراز علاقه و تشکر) که تونستن اینقدر خوب هنر رو در خدمت اهداف انقلاب و رهبری بیارن.

امیدوارم شاهد فعالیت های بعدی کانون نورالهدی باشیم با قوت بیشتر.

از هدیه خوبتون بسیار ممنون.

اجرتون با حضرت زهرا﴿سلام الله علیها﴾

 

انتظار: یه پیشنهاد هم داشتم 

خیلی خوب میشد اگه می تونستید نمایشنامه جابر رو به صورت کتاب در می آوردین.

اون وقت افرادی هم که نمی تونن تائتر رو ببینن استفاده می کنن و یه تجدید خاطره میشه برای کسایی که تائتر رو دیدن.

 

انتظار: ممنون که وقت گذاشتین و پیام هام رو خوندین.