حدیث:

سلام 

دلمون براتون تنگ شد 

دلمون برای اجرای زیباتون 

برای حس قشنگی که بهمون دادید 

برای اون لحظه ای که واقعا ازته دل خوشحال بودم که دخترده ساله ام اینقدر راحت باهاتون ارتباط برقرار کرده که بی قرارومضطرب باچشمای گریون دلشوداده بود به جابرو داشت براش زااار میزد والتماس میکرد به من که :(مامان توروخدابگو نزننش گناه داره دلم براش میسوزه اخه خیلی خووبه )خوشحال بودم که میفهمه ودرک کرده موضوعو .

دلم براتون تنگ شد کاش میشد فیلمتونو داشتم ودهاابارمیدیدم ودلتنگیم برطرف میشد الان 9روزه که از اومدنتون به شهرمون میگذره ولی هنوز دلمون باجابره ووقتی مقنعه یاروسریمو جلوتر میکشم ویاارایشمو پاک میکنم که بیام بیرون یه فاتحه برای جابرمیخونم ویه ایت الکرسی برای استادفاطمی وتیم همراهش امیدوارم دوباره بیایید دهق بی صبرانه منتظر میمونیم تاکارهای قشنگ بعدی شماویاهمین جابر روصدهاباردیگه ببینیم فقط امیدوارم بازم بیایید 🙏

سلام منو به استاد فاطمی وبقیه ی هنرمندا برسون وبهشون بگو عاشقتونیم امیدواریم خدا تن سالم ودلی امام زمانی روازتون نگیره تا بتونید ازاین اجراهای قشنگ روبرامون به ارمغان بیارید خیلی خیلی دوستتون داریم ودستتونو ازراه دورمیبوسیم 😘


براش


مخاطب تئاتر در شهر بجنورد👇

سلام علیکم.درود فراوان برشما گروه جهادی ک قدم در عرصه فرهنگ نهادید و غمخوار اسلام و رهبر شده اید.

شما فرشته ای بودید ک چند روزی مهمان بجنورد  شدید که ما را از خواب غفلت بیدار کنید .خلوص نیت در کار شما دلیل به دل نشستن تئاتر میباشد ک دست کمک شهدا قابل لمس است. شهیدجابر اتشی بر دلم انداخت که افکار و دغدغه هایش  لحظه ای مرا به حال خودوا نگذاشته و با یادش در هرلحظه بغض گلویم را میگیرد. برای حال دگرگونم عاجزانه از شما بنده های ویژه خدا التماس دعادارم .در کنار حرم حضرت معصومه دعاگویمان باشید.

خدا قوت .بدانید ک شما مامورید از طرف شهدا . پس ادامه دهنده این رسالت باشید .دعای خیر ما همیشه بدرقه راهتان خواهد بود.اجرتون باسیدالشهداء. در حسرت اینکه فرصت کم بود و انطور ک باید از علم و داشته های استاد بزرگوار خانم فاطمی استفاده نکردیم .کاش فرصتی پیش اید دوباره مهمان بجنوردی ها شوید  .


براش


بسم الله الرحمن الرحیم 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان و دست اندر کاران تئاتر جابر.

جابر شخصیتی متفاوت با اسطوره ها و شخصیت های مورد تایید جامعه بود شخصیت انقلابی و متدین او و آن همه احساس مسئولیت و آن همه بصیرت و  آگاهی در برابر توطئه های همه جانبه دشمن ، اطاعت از امر ولی و ولایت پذیری، روحیه جهاد و فداکاری،غیرت،شجاعت و همه ویژگی هایش بسیار برایم شیرین و لذت بخش بود

راستش می توانم بگویم شخصیت جابر برای من نوجوان به ظاهر انقلابی تلنگری بود تا بتوانم مانند او یک ولایت مدار و آتش به اختیار واقعی باشم و در این عصر و زمان که دشمن از ثانیه ثانیه اش برای نابودی مسلمانان و به خصوص شیعیان تلاش می کند بتوانم یک افسر جوان جنگ نرم باشم.

باتشکر

و من الله توفیق