خبر را نیمه شب دریافت کردم از کسی که خودش سالهای جوانی اش را در خطرها و دلهره های کارهای امنیتی برون مرزی سپری کرده است.
دوست داشتم باور نکنم ولی خیلی زود خبر توسط منابع رسمی تایید شد: سردار بزرگ اسلام سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی به یاران شهیدش پیوست....

یک لحظه یاد زمانی افتادم که خبر شهادت مالک را به امیرالمومنین علیه السلام دادند. فرمود:

وَ قَدْ جَاءَهُ نَعْیُ الْأَشْتَرِ رَحِمَهُ اللَّهُ :

مَالِکٌ وَ مَا مَالِکٌ وَ اللَّهِ لَوْ کَانَ جَبَلًا لَکَانَ فِنْداً وَ لَوْ کَانَ حَجَراً لَکَانَ صَلْداً لَا یَرْتَقِیهِ الْحَافِرُ وَ لَا یُوفِی عَلَیْهِ الطَّائِرُ .

 مالک! چه مالکی؟ به خدا اگر کوه بود، کوهی که در سرفرازی یگانه بود، و اگر سنگ بود، سنگی سخت و محکم بود، که هیچ رونده ای به اوج قله او نمی رسید.( #نهج_البلاغه، حکمت۴۴۳)

اما شرح غم فراق او را می گذارم برای زمانی دیگر و در این دقایق سنگین نکته ای را به خوبان و حزب اللهی های حقیقی عرض می کنم که شهادت امثال حاج قاسم ها خون تازه ای است در رگ جبهه جهانی مستضعفین و مقاومت و یقین بدانید سیلی خانمان برکنی است برای آمریکای جنایتکار و نظام سلطه.

از امروز آمریکا و اسرائیل و اذنابش در منطقه هیچ خواب خوشی نخواهند داشت چون قاسم سلیمانی فقط فرمانده نیروی قدس سپاه نبود بلکه فرمانده نیرو و عشقی بود که در قلب همه عاشقان آزادی قدس شعله داشت و با شهادت او شعله ورتر خواهد شد. از امروز منافع آمریکا در سراسر جهان و حتی در خاک آمریکا توسط حزب الله و حوثی ها و فاطمیونی ها و زینبیونی ها و شبکه گسترده و پنهان انصارالمهدی در اروپا و آمریکا مورد هجوم خواهد بود. آمریکا با این اقدام جاهلانه گور خود را با دستان خود کند.

 و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین.

آمریکا در چه فکریه؟
ایران پر از سلیمانیه

🖊حمیدرضا #مهدوی_ارفع