نظرات شما

من از مخاطبین تیاتر ام الریاحین هستم
تیاترتون بسیار زیبا و تاثیرگذار بود
من وقتی برشور پیش از اجرای تیاتر را مطالعه میکردم فکر میکردم درباره مقام حضرت خدیجه و جایگاه ایشان و شبهات مطرح شده درمورد این بانوی بزرگوار کاش مقاله مینوشتند، بعد که تیاتر شروع شد و یک به یک صحنه ها را میدیدم پیش خودم گفتم چند صد مقاله باید نوشته بشه که تاثیر یک صحنه از این تیاتر را بر مخاطب بگذارد؟
آن همه مقاله.... که اثر بسیار کمی بر عوام مردم دارد واقعا نیاز به یک ارائه ی این چنینی دارد تا عمق مطلب فهم بشه...
 

 

- واقعا خوشحال شدم که تو برنامه ای شرکت کردم که تمام عواملش خانم بودن وبا نگاه دقیق وظریف زنانه تونسته بودن شخصیت بزرگ حضرت خدیجه را با هنرمندی به تصویر بکشن.....
ممنون که باعث خیر شدید تا ارتباط قلبی ما با ام المومنین بیشتر بشه🙏
امیدوارم خدا به این حرکت های خالصانه برکت بده و ذهنی سرشار از خلاقیت وتبحر برای ورود به  عرصه های مورد تاکید  حضرت آقا روزی گروهتون کنه...

 

 

 دراین وانفسای آخرالزمان،زمان مظلومیت شیعه خلق این ایثار و این نمایش و تئاتر کار بسیار ارزشمند و گرانبهاییست.قطعا یاری امام زمان است.خدارا به آبروی مادربزرگمون ام الائمه خانم خدیجه کبری سلام الله علیها و مادرمون خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها قسم میدم همواره یاری‌گر دوستان و یاوران امام زمان باشد که قطعا همینطور است...
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

 

- ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که تئاتر زیبای حضرت خدیجه سلام الله علیها را اجرا کردند تئاتر واقعا عالی بود و غربت حضرت خدیجه را به‌خوبی به نمایش گزاشت.عشق پاک حضرت خدیجه را به خوبی به نمایش گزاشتتند و اینکه فارغ از تمامی سخنان و زخم زبانها دست از عشق پاکشان نکشید.امیدوارم خود حضرت خدیجه مددکار همه این عزیزان باشند.

 

- تسلط بازیگران بر نمایشنامه و در لحظه حال بودن‌شون عالی بود.صحنه اول نور آبی رنگ روی پرده رو خیلی دوست داشتم.

 

- فقط میتونم بگم چقدر حیف که ما همچین شخصیت‌های بزرگی در تاریخ داشتیم و در وصف اونها برای ما کم‌کاری کردن،در شناخت و آگاهی همچین اسطوره‌هایی در تاریخ...صحنه وفات حضرت خدیجه خداحافظی و درد خیلی بزرگی بود که همچین بانویی رو از دست دادیم برای همیشه...ان شاءالله که با شناخت جنبه‌های دیگری از شخصیت‌ ایشان بشیم همانند این بانوی بزرگ.

 

 

بشنویم:

 پادکست 7:


دریافت

 

پادکست 8:

 


دریافت

 

پادکست 9: 21 و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

 

دریافت