دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی برگزار می کند.
به مناسبت #روز_ملی_جمعیت 

•🔖 ۶۵ مین اجرای #تئاتر_جابر ۲ "صاحبه"

📆 زمان:
 شنبه 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
⏰ورود مخاطب راس ساعت: 15:۰۰

 

قم،خ کلهری، کوچه ۲۳، دانشگاه علمی کاربردی، فرهنگ و هنر، سالن همایش
 
• ویژه بانوان ( ۱۲ سال به بالا) 
#سهم_من_از_جوانی_ایران 

 

 

کلیپی از حضور مخاطبین عزیز 

 


دریافت
مدت زمان: 25 ثانیه
 

 

نظرات مخاطبین عزیز

 

سلام
میخواستم تشکر کنم از تئاتر خوبتون
خیلی خیلی عالی بود واقعا لذت بردم
اولین تئاتری بود که میتونم بگم هم خیلی خندیدم و هم اشک ریختم ❤️
بازی و حس بازیگر ها خیلی عالی و طبیعی بود و واقعا نکات خوبی در نهان دیالوگ ها بود 
خسته نباشید میگم به همه اعضای گروه چه پشت صحنه چه روی صحنه 
اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها
موفق باشید. 

 

 

سلام خدمت شما 
وخسته نباشید خدمت بازیگرای تئاتر صاحبه
من اولین تئاتری بود که می دیدم واز دیدنش بی نهایت لذت بردم 
خیلی نقش هاشون رو حرفه ای بازی کردن 
من واقعا عاشق نقش حسین شدم خیلی زیبا اجرا کردن
 اجرای ۶۵ رو من دیدم واگر بچه کوچیک نداشتم حتما باز هم شرکت میکردم  
واینکه نظر من رو نسبت به ولی فقیه خیلی تغییر دادن.