سلام .امروز واقعا بهترین روز زندگیم بود.تئاترتون رو برای چهارمین بار در شهریار دیدم واقعا با هر سری فرق داشت بعد تئاتر اصلا حالم خوب نبود به گروهمون گفتم که برن و من باهاشون بر نمیگردم.زنگ زدم مامانم و به هر طوری که بود بالاخره راضیش کردم ☺️

باورم نمیشد اجازه داده از شوق و ذوقی که داشتم یه بیست دقیقه نمیدونستم واقعا دارم چکار میکنم.با خانم  های اجرا کمک کردیم وسایل تئاتر رو به وانت دم در رسوندیم .خیلی خوب بود اصلا انگار برای جابر کار کردن هیچ سنگینی نداشت.

صدای اذان بلند شد به نمازخانه رفتیم برای اولین بار پشت استاد فاطمی عزیزم نماز جماعت را خواندیم و برای اجرای بعدی که بعد از ظهر بود به اندیشه رفتیم خلاصه که عالی بود انگار که شده بودین خانواده من خیلی خیلی خوب بود .❤️

کاشکی دوباره بتونم همچین روزی رو تجربه کنم وقتی شب داشتم بر میگشتم انگار .. انگار داشتم با دوستایی که خیلی وقته میشناسمشون خداحافظی میکنم.سخت بود به امید دیدار دوباره.😘😘😘


یا علی..

براش


بانوی کربلایی❤️:

سلام..خسته نباشید...ممنونم ازتون بابت نمایش خوب امروزتون درشهریار واقعاعالی بود...خیلی لذت بخش بود.من شخصا خیلی احتیاج به این تاتر برای تقویت روحیه معنوی ام داشتم...بازیگران تاتر جابرخیلی دوستون دارم...جابرمهربون استادفاطمی عزیزاز ته قلبم بهتون خسته نباشیدمیگم بابت اجرای زیباتون...امیدوارم همیشه زیرسایه خانم فاطمه زهرا(س)باشین..خدارو خیلی شکرمیکنم که امروزخانم فاطمی عزیزرو از نزدیک دیدم..خیلی دوستون دارم و منتظرم که دوباره به شهرما شهریار بیاید ما منتظرحضورگرم و دلنشینتون هستیم ..خیلی دوستون دارم از ته قلبم..جابر عزیز..به امید دیدار یا علی مدد✋🌹🌹🌹🌹🌹🌹

فقط میشه بهم بگید هر وقت دلم براتون خیلی تنگ شد چی کارکنم?


به داداش جابر علی آقا آقا مصطفی جمیله مهربون سید عزیزم ..بهشون بگید برای من خیلی دعا کنن حال دل من این روزها اصلا خوب نیست.


براش


سلام

خسته نباشید 

اجرای تئاتر خیلی خوب بود

ان شاءالله بازهم از این کار های فرهنگی انجام بدهید

در پناه حضرت زهرا(س)باشید