Ⓨⓐ ⓜⓐⓗⓓⓘ:

من از زمانی که از میهمانی جابر بیرون آمدم دیگر من نبودم و نمی‌خواهم که من باشم میخواهم جابری و حججی و خلیلی و..‌‌..باشم

من عاشق این حس و حالم شدم و باهیچ چیزی عوض نمی کنم میخواهم باهمین حسم به زندگی ادامه بدم,رشد کنم... وتنها دلهره من برا اینه که حتی لحظه ای غافل بشم و از دستش بدم😔

واسم دعا کنید اونقدر قوی باشم و لیاقتشو داشته باشم که این حسم رو تااخر عمرم داشته باشم و دینی که به گردنم هستش رو بخوبی اداکنم طوری که باعث خشنودی امام زمان عج و شهدا باشه...

من گرفتار عشقی شدم که او را جابر کردشهیدی که نه اسمی ازاو میدانم و نه عکسی دارم شهیدی که با تمام مظلومیتش غوغایی در دلهای ما ب پاکرده نمیدانم بادل من چه کرده که حتی لحظه ای از ذهنم و قلبم بیرون نمیره....ان شاء الله بتونم حرمت چادر مشکی که هدیه مادرم حضرت زهرا(س)هست و خونهای زیادی ک واسش ریخته شده رو نگهدارم.❤️


براش


سلام خسته نباشید واقعا  اجرا تون عالی بود لطفا دوباره ازاین برنامه ها در بجنورد اجرا کنید. خیلی پند آموز بود. من شخصا چهار بار خودم اومدم دیدم. خیلی قشنگ بود. را ضی بودم. از طرف من از گروه تئاتر تون تشکر کنید. ولی طول مدت زمانتون خیلی کم بود. بیشتر می شد خیلی خوب بود. واقعا مرسی دمتون گرم

 جا داره بگم واقعا خسته نباشید


براش


سلام بر ارواح طیبه شهدا

خیلی دلم واسه جابر،آقا مصطفی، زینب، جمیله وبقیه تنگ شده ...

تاثیری که تاتر داره فیلم نداره

احساس میکنم ساعتی با گروه جابر زندگی کردم حالا ازشون جداشدم خیلی دلتنگشونم.

خداقوت واقعا واقعا عالی بودین از یه جایی ببعد کلا یادم رفت بازیگراش خانم هستند و یااینکه دارین ایفای نقش میکنین.عالی بود خدا خیرتان بده ان شالله

رسالت بی نظیری انتخاب کردین خداپشت وپناهتان.التماس دعا


براش


بعدازاجرا تا خونه پیاده رفتم خیلی دلم گرفته بود تلنگری بود واسم 

خیلی وجدان درد داشتم هیچ کاری واسه کشورم ،رهبرم ،امامم و حتی برای خودم نکردم و فقط یه دنیا ادعا کردم

شهیدجابر هم دغدغه خدمت به مردم و کشور داشت هم ایمان و اعتقادو آخرت 

هم تا نفس آخر غیرت به ناموس..

الکی که خدا عاشق جابر و جابرها نمیشه