کلامی:
سلام خدمت دست اندرکاران تاتر فاخر جابر ، واقعا خدا خیرتان بده ، من سالها پای منبر نشستم و نتوانسم برای حجاب دخترم راهکاری بگیرم
بنده پدر دختر خانم ۱۶ ساله ای هستم که ۴ بار تاتر شما را در بجنورد دید، و هر بار از فامیل و دوستان افرادی را باخودش برد ، تقریبا یک ماه از این تاتر میگذره ولی هنوز در مهمانی های ما از جابر حرف میزنه 
برادرم جابر
من مدیون تو شدم ، دیگر وقتی به سایه تذکر میدم که موهاتو بپوشون روشو ازم بر نمیگردونه و ناراحت نمیشه ، لبخند میزنه ، خوشحال میشه ازینکه بهش توجه کردم
این حجابی که الان داره یادگار برادر شهیدش جابر میدونه ، و برای یک پدر هیچ چیز با ارزش تر از حفظ بودن ناموسش نیست
از نویسنده و‌کارگردان و بازیگران این تاتر کمال تشکر را دارم ، امیدوارم پر قدرت و موثر به راهتون ادامه بدید، امثال شما در وضع فعلی جامعه مثل گوهر نایاب هستید
ان شاءالله موفق باشید
 
براش
 
بسم رب الشهدا....
از چه بگویم برایتان ...
از آن غریبه آشنای شهر...💔
از آن جابری که عاشقمان کرد و رفت...💔🥀
این روزها بیشتر از همیشه شرمنده نگاه همه آن جابر هایی هستم که کوله بار سفر بستندو رفتند....
همان نگاه هایی که فریاد می زند خونمان را به سازش با دشمن نفروشید....
افسوس، افسوس که خون دل خوردن هایتان را برای حفظ ارزش هایمان فراموش کردیم....
دعاکنید آسمانی شدن سهم ما هم شود..
تشکر ویژه از همه کسانی که برای اجرای تئاتر زحمت کشیدن و ممنون از همه کسانی که برای دعوت این گروه عزیز زحمات فراوانی کشیدن ...
ان شاءالله در زیر سایه مهدی فاطمه(س) ،امام عصر (عج) با پشتکار  وتلاش فراوان به کار خود ادامه دهید و در این راه ثابت قدم بمانید....
و تشکر  از استاد فاطمی عزیز ، ان شاءالله شاهد موفقیت های رور افزون شما باشیم ...
التماس دعا 🙏
یا علی...
م.ق از شهر شهید پرور علویجه🌹
 
براش
 
سلام خواهر گلم. زنده باشید انشاالله.خداقوت.خسته نباشید مارو خدمت دوستان برسونید. 
ماهم ازدیدن شماو دوستان و گروه محترم انرژی گرفتیم.
وانشاالله خداتوفیق بده که ازاین تعدادگروه های حوزوی در جای جای کشوربه تعداد زیادتشکیل بشه، که هم رسالت طلبه ها به نحو أحسن انجام بشه وهم رو سفید کردن شهدا
 به عبادت وبندگی انشاالله
 
 
براش
 
سلام خسته نباشید خیلی خیلی زیبا بازی کردند.بسیار عالی بود.
مخصوصا جابر