برای داداش جابرم:

هرچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری

در سینه ی اهل آسمانها و زمین، جا داری

هر چه گشتند اطباء، دوا چاره نبود

تو به قلبت نفسِ گرم مسیحا داری

از دامن زن مرد به معراج رسد

مادری سخت تر از کوه، به دنیا داری

حوریانِ سرِ بازار برای دگران

و تو نزدت گوهری پاک، چو زهرا داری

مصطفایی شدنت راه نشانت داده

تا که امروز نشان، در آسمانها داری

#جابر که شدی ، فاتح میدانهایی

در بزم جنون و خون، تماشا داری.


براش


سلام خوبین؟؟؟

خسته نباشین..

من ازتماشاگرای تئاتر جابر بودم امروز..‌

میخواسم بگم همه چی عااااالییییی بود.‌.

خیلی خوب..خیلی لذت بردم..از داستان ..دیالوگ ها..بازیگراکه عاااالییی بودن..بخصوص آقامصطفی و جابر و علی دوستش..بقیه هم خیلی خوب بازی کردن‌‌‌‌....

من هم کلی خندیدم ..

هم آخرش کلی گریه کردم‌‌‌...

باورتون نمیشه گریه م قطع نمیشد!!!

انقد گریه کردم سبک شدم...

هنوزم تو حس و حال نمایش موندم...

دلم خییییلی گرفته..!!!

ازدنیا و آدماش..حس میکنم دنیا ارزش هیچی و نداره...

چقد خوبه که جابر هم خوب زندگی کرد هم خوب مرد..‌شهید شد..

هنوزم حال گریه دارم..‌

پیام دادم فقط ازتون تشکرکنم و 

خسته نباشید بگم...خداقوت...

بااینکه نمیدونم شماتونمایش امروز چه نقشی داشتین ...

زنده باشید الهی..




برای من هم خییییلی دعاکنید...

که همون شهید حال دلم رو خوب کنه

پیش خدا واسطه بشه..♡


براش


Hojjati:

از اینکه دیدم یه گروه تئاتر دغدغه های ارزشی و انقلابی دارن و اینقدر خوب ایفای نقش کردن واقعا لذت بردم

آرزوی پیشرفت روزافزون دارم براتون

وجودِ همچین آدمایی دلگرمیه

اجرتون با خدا


براش


A Z:

سلام خسته نباشید میخواستم از اجرای خوبتون تشکر کنم


یکی از دانشجویلن دانشگاه قم هستم


عالییییییییییی بود


خداقوت