Fateme♡:

خیلی دلم میخواد دوباره تئاترتونو تماشاکنم..

اصن دلم برای شخصیت جابر کلی تنگشد..😭

حرفاش..کاراش..عقایدش..مهربونیاش..

ناراحتی هاش..


خیلی بیشترازونکه فکرشوبکنید روم تاثیرگذاشته..

چون خودم توحال روحی ای هستم ک 

این تئاتر بشدت جذبم کرد..

حالمو خوب کرد..


عقایدش و تفکراتش  برام خیلی جذاب بود..

اینکه تواین دوره زمونه که انقلاب و جوون انقلابی دیگه پیدانمیشه کسی به این چیزا دیگه مقید نیست..

حس میکنی دنیا دیگه ارزش هیچی و نداره

امااین شهید بزرگوار بهم فهموند دنیا باتموم  بدیهاش خوبی هایی داره..

چیزایی که ارزش جنگیدن دارن و بخاطرش ازجون عزیزش و خانواده ش گذشت..

باتمام سختی های پیش روش کم نیاورد و ادامه داد..

اینکه به خواهراش و مادرش وهمسرش انقدر توجه داشت و رابطه خیلی خوبی باهاشون داشت..من کمتر مردی و اینجور دیدم اینقدر رابطه خوبی باخواهراش و مادرش داشته باشه..

انقدر جنگجو انقدر تلاشگر..انقدر دلسوز و بفکر..

فک نمیکردم همچین جوونی تواین دوره زمونه پیدابشه..چون باشهدای مدافع حرم هیچ آشنایی نداشتم..

تاقبل ازتئاتر جابر..که کلی چیزارو فهمیدم..فهمیدم  واقعا خدا شهدا رو گلچین میکنه..

کاش ماجوونای این دوره زمونه هم یادبگیریم و آینده مونو بسازیم 

پیرو و انقلاب و رهبری باشیم و به شایعات توجه نکنیم..تلاش کنیم..کاش واس هدفمون بجنگیم..

کاش همه مردا همینقدر خوب باخواهراشون رابطه داشتن..

من خودم همچین رابطه ای بابرادرم نداشتم به خواهران شهید حسودی میکنم..

حداقل خاطرات خیلی خوبی دارن، ازبرادرشون اگه خودشو ندارن..ازمحبت سیرابن..واین واس دختر خیلی خوبه..

کاش   آقایون الگو بگیرن و همینجوری باهمسرشون باشن ..همینقدر بامسئولیت و متعهد و عاااشق زن و زندگی..

انقدرکه دووم زندگیا کم شده..!

معذرت میخوام زیاده گویی کردم..

ولی انقدررر عمیق روم تاثیرگذاشته..انقدر حالمومنقلب کرده..

هنوزم مشتاقم دوباره تئاترو ببینم..

ارزش چندبار دیدن رو داره..


خداقوت جانانه♡


براش


♥️ATENA:

با سلام و خسته نباشید به همه ی عزیزانی که در تشکیل این تئاتر همکاری کردند.

من از تماشاگران دیروز تئاتر جابر بودم

واقعا یک تئاتر خوب و بی عیب و نقصی بود کار همه ی عزیزان عالی بود به خصوص استاد فاطمی عزیز....

برایتان بهترین هارو ارزو میکنم انشاالله همیشه انقدر زیبا بدرخشید.

اجرتون با سیدالشهدا باشه.



براش


سلام  خداقوت

من امروز برای دیدن اجراتون اومده بودم از سطح کار و هدفتون برای این جورفعالیتا خیلی خوشم اومد واقعا عالی بود

انشاالله که بتونیم بدون توقع از کسی  و خستگی از رفتارها و واکنش های جامعه دل امام زمانمون رو شادو لبخند به لبش بیاریم

ممنونم خوشحال میشم بتونم کاری برای بدست اوردن لبخند رضایت اقا و اگاه سازی افکارمردم به این همه اشتباه داشته باشم. واقعا کاری که شما و گروهتون انجام میدین خیلی تاثیر گذاره. موفق باشین

این کارواقعا تمام بخشاش تاثیر گذار بود ولی جایی که یه جوون برای کشورش بدون توقع از اینکه کی چقد داره میخوره و چه وظیفه ای داره، فقط فکرش پیش کشورو ناموسشه وتمام تلاششو میکنه تا وظیفه ی خودشو درست انجام بده و دل امامشو راضی کنه به نظرم خیلی تاثیر گذاره

به نظرم هر کسی که برای زندگیش هدف درست داشته باشه و اراده ی محکم میتونه دنیارو عوض کنه