سلام و خسته نباشید میگم به همه اعضای گروه نورالهدی👋👋
خیلی ممنون و متشکرم 🙏 از استاد بسیار توانا و لایق استاد فاطمی که با متن📋 و کارگردانی📽️ بسیار عالی شان خیلی شجاعانه از حقایق پرده برداری می کنند و همچنین گروه همراهشان که تئاتر🎦 بسیار بسیار بسیاااااااارررررر زیبای 🌷جابر🌷 را بازی می کنند.

من برای بار اول و به پیشنهاد دوستانم(که بار دوم و سوم بود که نمایش را می دیدند)🌷 نمایش جابر🌷 را تماشا کردم اما مشتاق هستم بارهای بعدی به همراه عزیزان و اطرافیانم آن را تماشا کنم چون واقعاً فکر نمی کردم انقدر این نمایش زیبا باشد.👌👌👌
وقتی دوستانم برای من از 🌷🎦نمایش جابر🌷  گفتند تصور کردم نمایشی ساده است و آنها در تعریف نمایش اغراق می کنند.😏 اما وقتی نمایش را دیدم فهمیدم که دوستانم کم نیز گفته اند. 😅😅😅
از دیروز که از نمایش برگشتم هر وقت به یاد شهید جابر و.... می افتم اشک از چشمانم جاری می‌شود و هر چه بیشتر 😭گریه😭 می کنم بغض بیشتری به گلویم چنگ می زند...

فقط ای کاش تدبیری بیاندیشید تا آقایان👨 نیز بتوانند نمایش🎦 بسیار زیبای 🌷جابر🌷 را تماشا کنند... .

انشاالله که زیر سایه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اوج به کار خود در خط فکری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ادامه دهید.
🌹اجرتان با مادر سادات!🌹

 

براش

 

سلام بر شهدا
شما رو بخدا کاری کنید همه مدرسه ها ببینن
از غروب گریم بند نمیاد
چقدر جابر کامل بود
چقدر عزیز بود
عزیز هست😭
چقدر افتخار میکنم به نویسنده هوشمند و معتقد و بصیر این اثر فاخر
شما رو بخدا اگر مانعتون شدن سرد نشید
چقدر  شما و گروهتون باعث دلگرمی هستید
امام زمان دعاگوتون هستند و الا انقد اثر نمیذاشتین😭😭😭😭

 

براش

 

تئاترتون عالی بود ، بهترین تائترو تاثیر گذارترین تائتری بود ک توعمرم دیدم، دقیقا روزی ک شب قبلش تو دغدغه های زندگی کم اورده بودم ودنبال کسی بودم ک مسیر راه رسیدن  ب خدارو نشونم بده جابر خیلی تحت تاثیر قرارداد منو ازهمه بعدهاش عالیییی بود از چهارشنبه ک اومدم لحظه ای نیست ب یادش یبفتمو گریم نگیره دلم میخاد هزاران بار دیگه مهمون جابر باشم ... ازتون ممنونم مسیر زندگیم ب کمک جابر مشخص شده امیدوارم کمکم کنه تا منم برسم ب خدایی ک جابر رسید.... امید وارم کمکم کنه و نزاره برگردم‌دلم میخاد این‌تاثیر دائمی باشه نه موقت.... ممنون میشم بگید چطوری باید بلیط ازاد رزرو کرد ک بدجور دلم بی تابه مهمونیه دوبارست....

اجرتون با اقا واقعا خسته نباشید.

 

براش

 

واقعا ممنون بابت تئاتر جابر که واقعا عواملش کاری کردن که هم به تئاتر علاقه مند بشیم و هم سطح اطلاعاتمون بره بالا...خیلی قشنگ بود . هم خندیدیم و هم گریه کردیم...هم غصه خوردیم و هم تلنگر...گریم بازیگر ها هم خیلی خوب و جدی کار شده بود...در کل کارتون واقعا ارزش خیلی زیادی داره . موفق باشید.🌹🌹🌹🌹

 

براش

 

با سلام و خسته نباشید
تئاتر عاااالی بود واقعا خسته نباشید
از دیروز تا حالا همش بغض دارم و به یاد حرفهای جابر و .... اشک میریزم😭😭😭😭😭

 

براش

 

سلام ممنون از اجرای قشنگتون خسته نباشی

از این گونه کارا باید زیاد بشه تا حقیقت بعضی چیزا ک پشت صحنه شهیدان مظلومی ک ناشناخته ان دیده بشه.

 

براش


سلام خیلی خیلی خدا قوت خوشحالم با گروه شما آشنا شدم صب کار قشنگتونو دیدم الانم منتظرم بعدازظهر مشتاقانه بیام خیلی تاثیر گذار بود

یه بار دیگه خدا قوت برا بار دومم تو  یه روز دیدم امیدوارم ثابت قدم باشید به شخصه برا من تلنگری بزرگ بود برا اینکه یه قدمی دراین مسیر بردارم ورهبرمو خشنود کنم 🙏