+داداش؟!

-جانم!

+قول بده هیچ وقت تنهام نزاری...!

-تا اونجایی که در توانم هست باشه زینب جان...!

.

.

.

 

 

جــابر را غریبانه #شهید کردند!!

اما...

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَآءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. 

آل عمران(۱۶۹)

 

این را همه میدانند که مگر میشود

زینب بـے جابر؟!

و یا

جابر بـے زینب؟!

آری...

او در تمام لحظه ها و ثانیه ها کنار زینب

 تمام قد ایستاده است...❤️

جابر هیچ وقت زینبش را تنها نمیگذارد...!

 

داداشِ بامعرفتم...دوستَت دارم❤️

 

 

براش

 

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت خانواده بزرگ جابرمن بیننده تأترشمادرمشهدبودم 

 

من درکانال شماهم هستم وواقعاتمام فکروذهنم شده جابر

 

نمیدونم چه متنی برای جابربنویسم تابه دلش بشینه

 

امیدوارم که بازهم توفیق دیدارشمارودرمشهدلایق باشم 

 

من از قاریان حرم اقاعلی بن موسی الرضا(ع)هستم. رفتم حرم حتمانایب الزیارتون خواهم بود. به استادفاطمی هم سلام آقا رو برسونید و بگید برامون دعا کنن. سپاس

 

 

براش

 

از طرف یکی از مخاطبین عزیز اجرای حرم رضوی: 

 

سلام 

نمایش بااون باارزشی و پرهزینه

 رایگان!

 

حالا زحمات جانیتون جای خود

اما وسایل و تدارکات ووو که از پول بلیط نمایش باید جورشه حداقل.

 

 

 

زینب حسینی:

ممنون از دقت و توجه تون. بلیط اجرای جابر رایگان نیست و مبالغ ش صرف هزینه های دکور و تجهیزات و... میشه. 

اما اجرا در حرم مطهر، افتخاری بود، به همین دلیل صد در صد تخفیف خورد و رایگان شد.